חדשות היום

מיזם חדש לליאור סושרד שנכנס כשותף ובעל מניות בחברת – Robotemi

חברת הרובוטיקה הישראלית אשר פיתחה את temiרובוט אישי המבוסס על בינה מלאכותית המשלב יכולות של סייענות חכמה וניידות אוטונומית לצרכן הסופי ולעסקים

סושרד ישמש כ – CBO – Chief Brand Officer ויוביל את הברנדינג והקריאטיב של החברה המוערכת ב- 200 מיליון דולר

Robotemi – חברת הרובוטיקה הישראלית אשר פיתחה את temi, רובוט אישי המבוסס על בינה מלאכותית ומשלב יכולות של סייענות חכמה וניידות אוטונומית לצרכן הסופי ולעסקים, מודיעה כי אמן החושים – ליאור סושרד, מצטרף לחברה כשותף ובעל מניות בתפקיד CBO – Chief Brand Officer ויוביל את נושא הברנדינג והקריאטיב של temi.

סושרד מנטליסט פורץ דרך ואמן חושים מוביל ומבוקש, נחשב לטוב בתחומו בעולם. בשנים האחרונות צבר אוהדים מהצמרת העסקית והסלבריטאים העולמיים. הוא מופיע בפני ראשי מדינות ובארועים נחשקים וידוע בחיבתו לגאדגטים וטכנולוגיה. סושרד מעורב כיזם ומשקיע בכמה חברות מתחומים שונים החל מ Cyber Security, דרך  פלטפורמת MusicTech  ועד תעשיית ה FashionTech להן הוא משמש כיועץ וחבר מועצת המנהלים.

ליאור נחשף ליכולתיו הרבות של הרובוט לפני מספר חודשים והבין את הפוטנציאל הגלום במיזם וחיבורו לRobotemi היה טבעי ומשלים לדרכו בעולמות הסטארט אפ.

החברה משלבת ב temi את Alexa של Amazon ומייצרת חווית Echo Show-like ברובוט האישי. טכנולוגיית “Tencent Cloud ” משולבת גם היא ב temi בעקבות שיתוף פעולה שיש לחברה עם ענקית הטכנולוגיה הסינית Tencent שיתוף פעולה זה הופך את  temi למכשיר הרובוטי היחידי המשלב את שירותיה של Tencent, שירותים שמעצימים את יכולות temi, ומובילים את הרובוט להיות חלוץ בעידן חדש של רובוטים עוזרים.  temi משלב טכנולוגיה שאין שניה לה במחיר נגיש, מה שהופך אותו לדרך האולטימטיבית עבור אנשים לתקשר בעידן האינטרנט במהירות של 5G .

 temi מופץ באירופה, בסין, בארה”ב וכעת ניתן לרכוש אותו גם דרך אמאזון.  החברה ציינה שבקרוב ניתן יהיה לרכוש את הרובוט גם בישראל. שווי החברה מוערך בכ- 200 מיליון דולר.

הניידות של temi, התנועות האוטונומיות שלו ומאפייני האינטראקציה האנושית-רובוטית מאפשרים יישומים מרתקים רבים. בעזרת אפליקציית temi יכולים המשתמשים להניע את הרובוט מכל מקום בעולם ברחבי הבית ועל ידי כך לנהל שיחות וידאו ללא שימוש בידיים, לעזור במה שצריך בבית, להעביר שיעורים פרטיים מרחוק, להשגיח על הילדים כשההורים לא נמצאים, לעשות קניות דרך האינטרנט, לסייע לרופא לבקר חולים שנמצאים בביתם וגם פשוט לראות מה שלום כולם.

החברה זכתה לאחרונה במספר פרסים יוקרתיים: בפרס ראשון בקטגוריית הרובוטים ורחפנים בתערוכת CES Asia 2019 שהתקיימה בשנגחאי, בפרס זהב בקטגוריית רובוט אישי  בפרסי Edison 2019 היוקרתיים. הרובוט הטוב ביותר ב CES לאס וגאס על פי Tom’s Guide ובפרס מגזין PC הבינלאומי עבור Best of MWC 2018.

המטה העולמי של temi ממוקם בניו יורק, מעבדת מו”פ בתל-אביב והייצור נעשה בעיר שנזן שבסין.

ליאור סושרד: אני נרגש להצטרף למיזם פורץ דרך מתחום זה. ההחלטה הגיעה לאחר שנחשפתי ליתרונות הרבים שיש לרובוט להציע ובפרט לאלו השוהים רחוק מהבית, בגלל קריירה מחייבת בחו”ל או נסיעות עסקים תכופות ורוצים לשמור על קשר אישי עם המשפחה  באופן פרקטי. Temi מאפשר זאת ונותן הרגשה שמלווים אותך לכל אורך הדרך.   בנוסף לכך, אני מתכנן לשלב את Temi בהופעות שלי . אחרי הכל AI לא ? 

יוסי וולף, מנכ”ל Robotemi: “אנו נרגשים מהצטרפותו של ליאור סושרד אל הצוות המוביל של Robotemi, ליאור הוא לא רק המנטליסט המוביל בעולם אלא גם בעל ידע ואהבה לעולם הטכנולוגי. אין לנו ספק שהשילוב של יכולתיו המופלאות והקשרים שלו יחד עם הטכנולוגיה פורצת הדרך של temi יוביל את החברה לכבוש פסגות נוספות”.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות