החברות Mini-Circuits ו- Vayyar מציעות ערכת פיתוח לדימות גלים מילימטריים בארבעה ממדים

חברת Mini-Circuits הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם Vayyar, החברה המובילה בעולם לדימות מכ”ם בארבעה ממדים, ומציעה ערכת פיתוח חדשה שמאפשרת לאנשי מחקר לחקור ולפתח במהירות יישומי דימות וחישה של גלים מילימטריים בארבעה ממדים.

ברוקלין, ניו יורק ותל אביב, ישראל, (7 בנובמבר, 2019) – חברת Mini-Circuits הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם החברה החלוצה בתחום הדימות (imaging) מכ”ם (radar) בארבעה ממדים – חברת Vayyar – ומציעה פלטפורמת פיתוח ליישומי דימות וחישה של גלים מילימטריים (mmWave) בארבעה ממדים, עבור אנשי מחקר בתעשייה ובאקדמיה העוסקים בתדרי רדיו ובגלי מיקרו.

VTRIG–74 של חברת Vayyar היא ערכת פיתוח לדימות וחישה של גלי מיקרו בעלת רזולוציה גבוהה שפועלת בטכנולוגיה המשלבת מקמ”ש (RF transceiver) ו- radar IP. ערכה זו מאפשרת לחוקרים ולמפתחי אפליקציות לחקור ולפתח במהירות יישומי דימות וחישה בגלי מיקרו מילימטריים, ללא העלות והתקורה הכרוכים בבניית חומרה בהתאמה אישית ובהזמנה מיוחדת. יישומים פוטנציאליים כבר כוללים את התחומים של האינטרנט של הדברים (IoT), רובוטיקה, בתים חכמים, גילוי תנועה ומכשולים, גילוי נהג ונוסעים בכלי רכב, ניטור מטופלים בתחום הרפואה, ועוד רבים נוספים.

הערכה מורכבת משבב מקמ”ש (transceiver) בעל ביצועים גבוהים מבית Vayyar עם שרשראות front-end ו- analog baseband לתחום הגלים המילימטריים ועם אפשרות לחיבור של עד 40 אנטנות. תכונות המפתח של הערכה כוללות:

  • מודול מקמ”ש מוכן לשימוש מיידי לגלי מיקרו עבור פיתוח יישומים של דימות וחישה בארבעה ממדים
  • מערך משולב של 20 אנטנות שידור ו- 20 אנטנות קליטה לדימות בארבעה ממדים ברזולוציה גבוהה
  • הפעלה גמישה בכל תחום התדרים מ- 62 עד 69 ג’יגה הרץ
  • עיבוד נתונים בזמן אמת של פאזורי זוגות המשדרים והמקלטים עבור כל נקודת תדר בטווח הסריקה (sweep)
  • פרופילים מוגדרים מראש לכיוון רזולוציית המקלט וזמן עיבוד התמונה
  • ממשק API שלם עבור Python® ו- Matlab®

נשיא חברת Mini-Circuits, טד הייל [Ted Heil] ציין כי “השותפות שלנו עם Vayyar החלה במשימה משותפת לספק כלי לימוד מעשיים וחדשניים עבור סטודנטים ואנשי חינוך באוניברסיטאות בתחום של ת”ר וגלי מיקרו. VTRIG–74 נבנה על המאמץ הזה כדי להעביר את טכנולוגיית המכ”ם יוצאת הדופן של Vayyar לידיים של חוקרים הפועלים כדי לפתח את הדור הבא של יישומי דימות וחישה. אנו מאוד שמחים להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה הזה”.

המנכ”ל של Vayyar, רביב מלמד, ציין “אנחנו גאים להמשיך ולהרחיב את השותפות שלנו עם Mini-Circuits. ההשקה של ערכת הפיתוח שלנו VTRIG–74 כעת מספקת פונקציונליות מתקדמת ובת השגה בתחום המכ”ם עבור כולם”.

ערכות הפיתוח לדימות וחישה של גלי מיקרו בארבעה ממדים, VTRIG–74, זמינות עתה באתר של חברת Mini-Circuits עם הנחות משמעותיות לסטודנטים, אנשי חינוך וחוקרים באוניברסיטאות.

למד עוד ובצע הזמנה מראש


תגובות סגורות