חברת LG זוכה בפרסי החדשנות של תערוכת CES 2020

התאגדות יצרני הטכנולוגיה הצרכנית (CTA) מכריזה שוב על טלוויזיית ה-OLED של LG כזוכה בפרס “מיטב החדשנות”

התאגדות יצרני הטכנולוגיה הצרכנית (CTA), העומדת מאחורי תערוכת CES, העניקה לחברת LG פרסים שונים על חידושים פורצי דרך בתחום הטכנולוגי ובתחום העיצוב, ובראשם פרס “מיטב החדשנות” לטכנולוגיית ה-OLED של חברת LG. זו השנה השמינית ברציפות בה זוכים טלוויזיות OLED , מכשירי חשמל ביתיים ומכשירי ספינות הדגל של LG בתחום הסמארטפונים בפרסי חדשנות של CES – הכנס הבינלאומי השנתי המהווה במה מרכזית להצגת מוצרים חדשים במגוון רחב של תחומים.

מיטב החדשנות של תערוכת CES: בתערוכת CES 2020 טכנולוגיית ה- OLED בטלוויזיות של LG זוכה בפרס “מיטב החדשנות” בקטגוריית צגי הווידאו, בפעם השלישית בחמש השנים האחרונות. LG, מותג טלוויזיות ה-OLED הנמכר ביותר בעולם, יצר למעשה קטגוריית פרמיום של טלוויזיות OLED, המציגות כיום שחור מושלם, צבעים איכותיים, וטווח חסר תחרות של יכולות דינאמיות.

LG בתחום האלקטרוניקה הבידורית: ראוי לציין במיוחד את שני פרסי החדשנות שזכו בהם טלוויזיות NEXTGEN, מהראשונות בתעשייה אשר עתידות להיחשף במהלך תערוכת CES 2020, זוהי טלוויזיית OLED של LG המבוססות ותומכות בתקן ATSC 3.0 החדש, שבפיתוחו הייתה LG שותפה. פרטים נוספים על מוצרי הבידור עטורי הפרסים של LG – הכוללים את טלוויזיות 8K ו-4K Ultra HD, מוצרי שמע, מחשבים ועוד – יינתנו בתערוכתCES 2020 בינואר.

LG בתחום מוצרי החשמל הביתיים: פרסי חדשנות של CES יוענקו גם לשורת מוצרי חשמל ביתיים של LG, ובראשם מקרר LG InstaView Door-in-Door®. המקרר הזה כולל גם מערכת ייצור קרח חדשה, בשם Craft Ice™ – המעצבת את קוביות הקרח על פי דרישה. מוצרים אחרים של LG הזוכים בפרסים כוללים מערכת לטיפול וטיפוח בבגדים – LG Styler אשר זכה בפעם השנייה, בעלת חזית מראה שחורה כהה, מטהר אוויר נייד LG PuriCare, כמו גם חידושים בתחומי מכונות הכביסה והייבוש, כל אלו יוכרזו בתערוכת CES.

LG בתחום מכשירי המובייל: מובילים את רשימת הזכיות של LG המכשיר בעל המסך הכפול מדגם LG G8XThinQ Dual Screen, המספק יכולות עבודה משופרות באמצעות שילוב בין שני צגי OLED עצמאיים, אשר עובדים יחד בצורה טובה יותר. פרסים נוספים יוענקו לסמארטפון LG V50ThinQ 5G, אשר עוצב במיוחד כדי לחבר, להזרים, לגלוש, לשחק, לשתף ולחוות יותר, ללא גבולות, ול- LG G8ThinQ המתהדר בעיצוב מינימליסטי, חוויית אודיו חדשנית, חומרה ותוכנה חדשה במערך צילום משופר, ואמצעי שליטה, זיהוי ואבטחה ביומטריים.

פרסי החדשנות בתערוכת CES: תוכנית פרסי החדשנות של CES, בבעלותה ובהפקתה של התאגדות יצרני הטכנולוגיה הצרכנית (CTA), היא תחרות שנתית המוקירה עיצוב וטכנולוגיה מצטיינים במוצרי צרכנות טכנולוגיים ב-28 קטגוריות מוצרים. פאנל מובחר של שופטים מומחים בתעשייה, הכולל אנשי תקשורת, מעצבים, מהנדסים ועוד, סקר את ההגשות על סמך איכויות הנדסיות, אסתטיקה ועיצוב, פונקציונליות וקסם צרכני.

הרשימה המלאה של הפרסים המוענקים ל- LG בתערוכת CES 2020 תתפרסם במסיבת העיתונאים של החברה, שתיערך ב- 6 בינואר בלאס וגאס.

תערוכת CES 2020 מהווה במה עולמית לחדשנות, בה מנהיגי התעשייה והכוכבים העולים יתאחדו בין התאריכים 7-10 בינואר בלאס וגאס כדי להיחשף לראשונה לחדשנות העתידית המניעה את תעשיית הטכנולוגיה המתפתחת. משתתפי CES יוכלו להתרשם משורת טכנולוגיות לרבות 5G, בינה מלאכותית, מציאות רבודה ומציאות וירטואלית, בית חכם, ערים חכמות, מערכות לכלי רכב, מערכות בריאות דיגיטלית ותחומים נוספים.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות