קיידנס השיקה את PHY IP UltraLink D2D ליישומים בתחומי מחשוב ענן, נטוורקינג, 5G, AI ו-ML

קיידנס הכריזה על ה- UltraLink™ D2D (Die-to-Die) PHY IP – שכבה פיסית  (PHY)ברוחב סרט גבוה ובהשהיה נמוכה עבור קישוריות שבב לשבב המותאמת ליישומים בשוקי ה-AI/ML, 5G, מחשוב ענן ונטוורקינג. UltraLink™ D2D PHY IP היא טכנולוגיה המיועדת ליישומי צ’יפלט (שבבונים) ו-SIP (מערכת שבבים במארז), ובעזרתה יכולות ספקיות SoC (מערכות על גבי שבב) להציע פתרונות בהתאמה אישית טובה יותר, עם רמות גבוהות יותר של ביצועים ותפוקות, תוך קיצור מחזורי הפיתוח וצמצום העלויות, הודות לשימוש חוזר טוב יותר ב-IP.

ה- UltraLink D2D PHY IP החדש מבית קיידנס מספק מהירות קו של עד 40Gbps לקו בממשק טורי בקידוד NRZ ומספק רוחב פס של עד 1Tbps ל מ”מ ה PHY כולל מנגנונים פנימיים דיגיטאליים לכוונון ולקידוד להקלה באינטגרציה ובשימוש במערכת. נדרש מספר קווים נמוך, של 28 קווי נתונים כדי לקבל רוחב פס של 1Tbps שמאפשר חיווט קל יותר ברכיבים ומאפשר לצמצם את עלות המארז, בעוד שפתרונות חלופיים מצריכים כ- 30% ואף יותר קווים. ישנם פתרונות המצריכים interposer בכדי להשיג את אותו רוחב פס, בעוד ה- UltraLink D2D PHY IP של קיידנס מציע יתרונות משמעותיים בהיבט העלויות, הודות לתמיכה במודולים מרובי שבבים על מצעים אורגניים. ה-IP של קיידנס מאפשר השהיה נמוכה עד כדי חמש ננו-שניות בטווח שבין המקלט למשדר ובחזרה, תוך שימוש בקידוד NRZ סטנדרטי. כמו כן המוצר משיג קישורים נטולי שגיאות טובים יותר מ- 10-15 bit error rate (BER) מבלי להזדקק לטכניקת תיקון השגיאות – FEC.

“כיוון שה-AI וה-ML בענן מציבים דרישות עיבוד תובעניות ביותר, קיידנס ממשיכה להשקיע בתכנון ופיתוח של IP לממשקים, כדי להתמודד עם הדרישות הגדלות במהירות של לקוחותינו,” אמר רישי קאף, סגן נשיא שיווק מוצרים בקבוצת ה- IP בקיידנס. “מקסום העברת נתונים תוך צמצום השטח וצריכת ההספק היא בין הדרישות המרכזיות. ה- Cadence UltraLink D2D PHY IP הוא התוספת האחרונה לתיק מוצרי High Performance Computing IP שלנו, וטכנולוגיה חדשה וקריטית לאפשור רוחב פס גבוה, בהספק נמוך והשהיות נמוכות, כשבמקביל נעשית הרחבה של ההשקעה השוטפת של קיידנס בתמיכה בפתרונות של מארזים ותכנונים משולבים הטרוגניים.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות