חדשות היום

הסכם מסחרי ראשון מסוגו: Tactile Mobility (טקטייל מוביליטי) תשתף פעולה עם ענקית המפות הגלובאלית HERE

  • הסטארטאפ הישראלי מחיפה, טקטייל מוביליטי המספק פתרונות חישה וירטואלית לרכבים חכמים ואוטונומיים ישתף פעולה וינגיש ל-Marketplace של HERE את נתוני מצב הדרך שהוא אוסף
  • מדובר בשיתוף פעולה מסחרי שמטרתו להנגיש את נתוני מצב הדרך הייחודיים של טקטייל מוביליטי לשחקנים מרכזיים בתחום הרכב ובתחום תחזוקת הכבישים.
  • איתן גרוסברד, סמנכ”ל פיתוח עסקי בטקטייל מוביליטי: ” HERE Technologies הופכת במהירות לספקית נתונים מבוססי מיקום מובילה בעולם וככזו אנו רואים זכות גדולה להטמיע את המידע  הייחודי שלנו לגבי תנאי דרך בפלטפורמת ה-  Marketplaceשל HERE
  • קנוט סקסאואר, מנהל מכירות בכיר לתחום הרכב באיזור EMEAR:  “הערך הייחודי שטקטייל מוביליטי מציעה לנו יעשיר ויגוון את האקו-סיסטם הדיגיטלי שלנו בכל הנוגע לנתוני צד ג’, ותאפשר ללקוחות תעשיית הרכב ליצור פתרונות חדשים

טקטייל מוביליטי מודיעה היום כי היא החלה בשיתוף פעולה מסחרי ייחודי עם HERE טכנולוגיות – החברה המובילה העולמית בתחום שירותי פלטפורמות מיקום. במסגרת שיתוף הפעולה, HERE תציג את המידע הייחודי של טקטייל מוביליטי בפלטפורמת ה- Marketplace  שלה. בכך, טקטייל מובליטי תנגיש ותאפשר ללקוחות פוטנציאליים, בדגש על יצרניות רכב, חברות אחזקת כבישים ורשויות מקומיות לרכוש את המידע החישתי אותו היא מייצרת.

חברת טקטייל מוביליטי פיתחה תוכנה ייחודית המנתחת נתונים גולמיים מחיישנים קיימים לא חזותיים ברכב, וזאת במטרה לאפשר לרכבים חכמים ואוטונומיים “לחוש” את תנאי השטח לצורך קבלת החלטות מושכלות יותר ובכך מציעה פתרון משלים לעזרי סיוע ויזואליים לרכבים כגון מצלמות, מכ״ם ו-LiDAR.

שיתוף הפעולה המסחרי בין טקטייל מוביליטי ו- HERE יאיץ את מכירת המידע הטקטילי (חישתי) לחברות המבקשות לפתח שירותים ומוצרים בהתבסס על חישת הרכב את הכביש.

פלטפורמת ה-Marketplace של HERE תאפשר להעביר מידע רב ומשמעותי למגוון רחב של שחקנים פוטנציאליים , דבר שיאפשר פיתוח יישומים ופתרונות מבוססי מיקום חדשים. שיתוף פעולה זה מהווה אבן דרך נוספת בהמשך ביסוסה של טקטייל מוביליטי כספקית המידע הטקטילי המובילה בעולם.

איתן גרוסברד, סמנכ”ל פיתוח עסקי בטקטייל מוביליטי: ” HERE Technologiesהופכת במהירות לספקית נתונים מבוססי מיקום מובילה בעולם וככזו אנו רואים זכות גדולה להטמיע את המידע  הייחודי שלנו לגבי תנאי דרך בפלטפורמת ה- Marketplaceשל HERE. במסגרת זו, המידע הטקטילי יכול לשרת מגוון גדול מאוד של מטרות, לרבות שיפור בטיחות הנוסעים ברכב, בטיחות בדרכים וניהול תחזוקת הכבישים. על ידי מינוף הפלטפורמה החדשנית של HERE, טקטייל מוביליטי תאיץ את תהליך הנגשת המידע הטקטילי לכלל השחקנים בקדמת ענף הרכב הגלובאלי. הסכם מסחרי זה הינו ראשון מסוגו ומהווה נקודת ציון נוספת עבור טקטייל מוביליטי בחזונה לשתף פעולה עם השחקנים המובילים בתעשייה ליצירת שכבת מפה טקטילית גלובלית, דבר שיאפשר לכל רכב חכם או אוטונומי להכיר את פני השטח בצורה מדויקת ולתכנן את הנסיעה בצורה הבטוחה, יעילה והנעימה ביותר”.

במסגרת שיתוף הפעולה, הסטארט-אפ הישראלי היושב בחיפה יעביר יותר מ -10 טרה-בתים של נתונים, לרבות רמות אחיזה בכביש ותנאי הכביש אשר נאספו על פני יותר מ -1.5 מיליארד קטעי דרך של 30 מטר ברחבי אירופה וצפון אמריקה. היכולת של החברה לאסוף נתוני חישה אשר לא היו נגישים בעבר ולהפכם לתובנות הניתנות ליישום מידי עבור גורמים כמו רשויות מקומיות ויצרניות רכב הופכת אותה לשחקן משמעותי במגרש הגלובלי.

“אנו נרגשים להוסיף את הקטגוריה החדשה והחדשנית של Tactile Mobility לנתוני תנאי כביש לפלטפורמת ה- Marketplace”, אומר קנוט סקסאואר, מנהל מכירות בכיר לתחום הרכב באיזור EMEAR. “הערך הייחודי שטקטייל מוביליטי מציעה לנו יעשיר ויגוון את האקו-סיסטם הדיגיטלי שלנו בכל הנוגע לנתוני צד ג’, ותאפשר ללקוחות תעשיית הרכב ליצור פתרונות חדשים, להגדיל את הכנסותיהם ולייעל את האופן שבו אנשים נעים מנקודה א’ לנקודה ב’.”


תמונת כותרת: תמונה תלת מימדית של העיר חיפה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות