חדשות היום

“סטרטסיס” ממנה את יואב זייף למנכ”ל החברה

המנהל הבכיר נבחר להוביל את האסטרטגיה ולהאיץ את צמיחת החברה

מינסוטה, רחובות – 17 לדצמבר 2019 – “סטרטסיס”, חברה ישראלית גלובלית המובילה את שוק הדפסות התלת-ממד, הודיעה היום על מינויו של יואב זייף למנכ”ל החברה, החל מתאריך 18 בפברואר, 2020. המנכ”ל הזמני, אלחנן (אלן) יגלום, ימשיך לכהן בתפקידו כיו”ר דירקטוריון “סטרטסיס”.

יואב זייף מגיע לחברת “סטרטסיס” עם רקע ניהולי עשיר וניסיון בינלאומי רב. בעברו החזיק בתפקידי הנהלה בכירים בחברות בשווי מיליארדי דולרים מהמגזר הפרטי והציבורי בהן הוציא לפועל תהליכי ליבה בקנה מידה עולמי חוצי יבשות ותעשיות. בין השנים 2013 ל-2018 ביצע זייף תפקידים כגון נשיא ארגון אמריקה, ראש מחלקת מוצר וממונה על המסחר בחברת “נטפים”, החברה הגדולה בעולם בתחום המיקרו-השקיה. כמו כן, כיהן בעברו בתפקיד סגן נשיא בכיר למוצר ושיווק בחברת “מכתשים” (כיום אדמה בע”מ), חברה גלובלית להגנה על יבול, שם ניהל את כלל תיקי המוצרים לצד ניהול הקשרים המסחריים הגלובליים. מאז 2018 זייף  שותף במשרדי McKinsey & Company בניו יורק.

יואב זייף הוא בוגר תואר MBA מטעם ה- Kellogg School of Management at Northwestern University ובעל דוקטורט בכלכלה בינלאומית מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

אלחנן (אלן) יגלום, יו”ר הדירקטוריון והמנכ”ל הזמני של “סטרטסיס”: ‘”סטרטסיס” מובילה מזה שלושה עשורים את התבססות והתרחבות תעשיית הדפסת התלת-ממד הגלובלית. אף על פי כן, ההשפעה של טכנולוגיה זו על כלל התעשיות נמצאת רק בתחילת דרכה. יואב מביא עמו שילוב מנצח של הנהגה וניסיון אופרטיבי גלובלי אשר יתרמו רבות לשלב הבא של צמיחת החברה. אנו סמוכים ובטוחים שיואב כמנכ”ל החברה יחדד ויקדם את חזון החברה כולל תרגומם לתוכניות עובדה אופרטיביות תוך כדי מקסום היכולות והנכסים של סטרטסיס.

לזייף ניסיון ורקע ניהולי עשיר במכירות, קידום מוצרים, כניסה לשווקים חדשים, מחקר ופיתוח בסביבות תחרותיות. זו בדיוק סוג ההנהגה הדרושה ב”סטרטסיס” בכדי שהחברה תוכל לממש ולהאיץ את תוכניות הצמיחה האסטרטגיות בשנים הקרובות.       

יואב זייף מסר: “‘סטרטסיס” הינה החלוצה והמובילה בעולם בתחום המתפתח של הדפסה בתלת ממד. בעזרת מוצריה היא מאפשרת לחברות כמעט מכלל ענפי המשק לקדם ולשפר את עסקיהן. הודות לחידושים ולחדשנות יוצאי דופן והיכולות המרשימות בתחום הapplication engineering, ברור ש”סטרטסיס” תמשיך להוביל את תחומי פיתוח ועיצוב של מוצרים ואבי הטיפוס גם בשנים הבאות, ותוסיף ליכולותיה הישגים במהפכה של ניהול שרשרת האספקה ועולם הייצור. אני מתרגש להצטרף לחברה ולעבוד מקרוב עם עובדיה המוכשרים והמסורים מסביב לעולם בתקופה קריטית זו”.

אודות “סטרטסיס” – חברה ישראלית ומובילה עולמית בפיתוח וייצור בתחום התלת ממד. החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים בתחומים שונים, ביניהם: חלל, רכב, בריאות, צרכנות וחינוך, החל מעיצוב אבי טיפוס, כלי ייצור וחלקים למוצרים סופיים. תחום ההדפסה בתלת ממד הינו תחום מהפכני שמשנה את התעשייה המסורתית, על ידי מתן חופש הנדסי לייצר חלקים מסובכים גאומטרית, קיצור שרשרת האספקה וצמצום בעלויות הייצור במפעלים. “סטרטסיס” הובילה שינוי זה באמצעות פתרונות מהפכניים והיצע של פתרונות המאפשרים פרדיגמות חדשות לעיצוב וייצור. במשך קרוב ל-30 שנה, התמקדות עמוקה ומתמשכת בדרישות העסקיות של הלקוחות הניבה טכנולוגיות חדשניות מרחיקות לכת. “סטרטסיס” חושפת את הפוטנציאל הרב בענף הדפסת התלת ממד ומגיעה לפריצות דרך משמעותיות בתחום. פתרונות ההדפסה של “סטרטסיס” מספקים ללקוחות חופש וגמישות חסרי תקדים בעיצוב וייצור, ומביאים לקיצור זמן הייצור והקטנת עלויות הפיתוח. פעילות זאת מסייעת להאיץ תהליכים עסקיים, מייעלת את שרשרת האספקה ומשפרת את הביצועים. בחברה מועסקים כ-2,000 עובדים ויש לה מעל 1,200 פטנטים מאושרים ו/או בתהליכי אישור. “סטרטסיס” זכתה ביותר מ-30 פרסי טכנולוגיה והובלת הדרך בתחום התלת-ממד. לחברה מטות ברחובות, ישראל ובמינאפוליס, מינסוטה, ארה”ב.


צילום- באדיבות סטרסיס

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות