חדשות היום

TandemG פותחת אתר מחקר ופיתוח בלטביה

חברת TandemG  מרכז מחקר ופיתוח עצמאי המתכנן, מפתח ומייצר עבור לקוחותיו פתרונות מותאמים בתחומים IoT ומוצרי חומרה ותוכנה, ישיק בחודש ינואר הקרוב אתר מחקר ופיתוח חדש בעיר ריגה, בירת לטביה.

TandemG מפעילה מזה מספר שנים משאבי מחקר ופיתוח במזרח אירופה שמהווים תגבור איכותי לצוותי המהנדסים והמפתחים של החברה, המונים כיום קרוב ל-70 איש. אולם לאחרונה החליטה החברה למסד את פעילותה בלטביה ולהקים אתר מקומי בבעלות מלאה שיתמוך בפעילויות הפיתוח בישראל ויסייע בהאצת פרויקטים המתבצעים על ידי החברה עבור לקוחותיה הישראליים והבינלאומיים.

עם פתיחת האתר תעסיק TandemG בשלב הראשון צוות של שישה מהנדסים בכירים ומנוסים שעובדים ביחד כבר כעשרים שנה ומתמחים בתחומי ה-Linux Kernel ו-Wi-Fi Stack ועוד. את האתר החדש ינהל מישראל עידו רייס, ששימש עד עתה כאחד ממנהלי תחום הלינוקס ב-TandemG וכבר שיתף פעולה עם הצוות הלטבי במהלך שלוש השנים האחרונות.

הגישה של TandemG משתלבת עם התפתחותה של לטביה כמרכז היי-טק משמעותי באירופה. בתמיכת ממשלת לטביה הפכה ריגה ל-Hub טכנולוגי מתפתח המספק שירותי מחקר ופיתוח  למאות חברות היי-טק מרחבי האיחוד האירופי ומאזורים נוספים. למפתחים המקומיים יכולות מרשימות בתחומי הענן, חומרה, אפליקציות, Front End ותחומים רבים נוספים.

גיל מזרחי, מנכ”ל TandemG: “אנו נפעיל בלטביה מודל Off-Shore משולב Near-Shore, דהיינו, הצוות בלטביה יעבוד על פרויקטים ביחד עם הצוותים בישראל וללקוחות תתאפשר פנייה לצוות הלטבי דרכנו, להצגת שאילתות, הבהרות, תוספות, הצעות וכו’. מעשית, אנו מרחיבים את משאבי המחקר והפיתוח שלנו ומאיצים את קצב ביצוע הפרויקטים עבור לקוחותינו בארץ ובעולם. לאור הניסיון המוצלח, אנו מתכוונים להרחיב את הפעילות באתר הלטבי ככל שיצמח היקף הפרויקטים שבהם מעורבת החברה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות