באטמ זכתה בהזמנה שלישית בהיקף של 1.3 מיליון דולר לפתרון לטיפול בפסולת ביולוגית

ב-12 החודשים האחרונים זכתה באטמ בהזמנות לפתרון זה בהיקף כולל של 7 מיליון דולר

  (ת”א: BVC; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, הודיעה שזכתה בחוזה בהיקף 1.3 מיליון דולר לאינטגרטור גדול למערכות עיבוד מזון מהחי, עבור מערכת ה-AGRI-ISS לטיפול בפסולת ביולוגית. באטמ צופה כי תספק את המכשיר ותקבל את מלוא התמורה עד סוף שנה זו.

הלקוח מייצר, מעבד, משווק ומפיץ תוצרת איכותית של מוצרי עוף, טריים וקפואים, ממתקן במדינה במזרח התיכון עבור לקוחות באזור, כמו גם למספר מדינות באסיה. הזמנה מהלקוח הבינלאומי היא ההזמנה השלישית במספר עבור מערכת לטיפול בפסולת ביולוגית. כל ההזמנות התקבלו ב-12 חודשים האחרונים ומהווים התרחבות גיאוגרפית של בסיס הלקוחות.

החוזה הינו עבור אספקת והתקנת מערכת לטיפול בפסולת ביולוגית עבור אחד ממתקני עיבוד המזון של הלקוח. המערכת, פרי פיתוח טכנולוגי מקורי של באטמ, מבוססת על טכנולוגיה לעיקור וגריסה משולבת (ISS), ותשמש לטיפול בפסולת ביולוגית ממתקן העיבוד בצורה בטוחה ללא תוצרי לוואי מסוכנים.

ד”ר צבי מרום, מנכ”ל באטמ: “אנו שמחים על קבלת הזמנה נוספת למערכת החדשנית שלנו לטיפול בפסולת ביולוגית, בטריטוריה נוספת. ב-12 החודשים האחרונים זכינו בחוזים בסך כולל של כ-7 מיליון דולר עבור מערכת זו, דבר המשקף עלייה בהכרה ביעילותה הייחודית. הזמנות אלו מייצגות המשך מסחור משמעותי בחטיבת ה-Eco-Med תוך שאנו מממשים את האסטרטגיה שלנו לאספקת פתרונות לטיפול בטיחותי בפסולת פתוגנית בתעשיית עיבוד המזון ובמתקנים רפואיים, בעיקר בבתי חולים.”

“לצד זאת, אנו מציגים התקדמות משמעותית בפעילות הדיאגנוסטיקה עם מערכת ה-NATlab, שאנו מאמינים ביכולתה לזיהוי פתוגנים אנושיים במהירות ודיוק שאינם ברי השוואה. באטמ, יחד עם מוצרי חטיבת ה-Eco-Med, מציעה פתרונות לזיהוי מהיר ויעיל של פתוגנים וחיסולם לכל אורך השרשרת. פתרונות אלו מסייעים למנוע ולהתמודד עם התפרצות מחלות. זהו פתרון ייחודי ומשמעותי לחברה האנושית בהתמודדות הבלי פוסקת עם פתוגנים גורמי מחלות ואנו גאים לקחת חלק ולהיות בחוד החנית של מאמצים אלו.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות