למטב את הפרודוקטיביות ולהאיץ את זרימת העיצוב באמצעות Digilent Eclypse Z7. פלטפורמה מושלמת ליישומי אינסטרומנטציה.

Digilent Eclypse Z7 מציגה פונקציונליות מודולרית, קלט ופלט במהירות גבוהה, ומערכת על שבב (SoC) FPGA שמשלבת עוצמה וגמישות ליישומי אינסטרומנטציה. Eclypse היא דרך חדשה לפשט ולהאיץ את זרימת העיצוב המשולבת עם ארכיטקטורת תוכנה שפותחה לאחרונה כדי ליצור פלטפורמה מיטבית לפרודוקטיביות וגמישות.

סטנדרט חדש לתקשורת במהירות גבוהה

בנוסף למערכת על שבב (SoC) Zynq 7020 FPGA מבית Xilinx, Eclypse Z7 כוללת שני מחברים במהירות גבוהה באמצעות תקן SYZYGY החדש של Opal Kelly. Zmods, המודולים החדשים תואמי ,SYZYGY מסוגלים לחיבור ברוחב פס גבוה ל- FPGA, ובכך מאפשרים ביצועי קלט ופלט קומפקטיים וחסכוניים מאוד.

Digilent כיום מציעה שני Zmods – Zmod ADC 1410 ו- Zmod DAC 1411, שניהם עם ממירים של 100MSPS ו-14 סיביות.

מפתחי תוכנה יכולים כעת לתקשר עם FPGAs

משתמשים יכולים להישען על ממשק ה- API המסופק ברמה גבוהה ב- C או C ++ כדי להתממשק ישירות עם ה- FPGA מבלי שיצטרכו לכתוב שורה אחת של שפת תיאור חומרה. ארכיטקטורת התוכנה פתוחה לחלוטין וניתנת להתאמה אישית. Petalinux של Xilinx מסופק ישר מהקופסה, ותמונות לינוקס שנבנו מראש מגיעות עם ה- API של התוכנה להעברת נתונים בכמות גדולה. מהנדסים ומפתחים יכולים לעקוב אחר ערכת פיתוח התוכנה כדי לפרוס את היישום לחומרה.

למה לבחור Eclypse?

הנטייה לכיוון תקשורת RF ורדיו מוגדר תוכנה (SDR) מניעה את האינטגרציה של אנלוג במהירות גבוהה יותר לתוך מערכות שונות. הסביבה של Eclypse – שילוב של Zmod DAC אחד ו-Zmod ADC יחד עם Eclypse – יכולה לפשט את האתגר הכרוך בהוספת קלט/פלט אנלוגי ברמת אינסטרומנטציה למערכות מבוססות FPGA, ולאפשר פיתוח, מחקר ויצירת אבי-טיפוס בדרך מהירה יותר. למשתמשים בסביבת Eclypse יש מבחר של אופציות מוכנות וניתנות להתאמה אישית. זה מצמצם את הצורך להתחיל מאפס ביצירת עיצובים חדשים.

Eclypse Z7 ו- Zmods זמינים כעת ב- ,Phoenix Technologiesמפיץ מורשה של Digilent.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות