מתוך 500 נרשמים, נבחרו 30 מהנדסות ומהנדסים מנוסים: תכנית skills של אינטל, Scale Up ו-Start-Up Nation Central יוצאת לדרך

אתמול, נפתחה לראשונה תכנית skills, תוכנית ייחודית למהנדסות ומהנדסים מנוסים, אשר תעניק להם/ן כלים פרקטיים ומיומנויות של המאה ה-21. התכנית שפותחה על ידי אינטל, Scale Up ו-Start-Up Nation Central עבור אנשי פיתוח – מהנדסות, מהנדסים, מפתחות ומפתחים – בתחומי החומרה, תוכנה, AI וסקיוריטי שלהם לפחות 5 שנות ניסיון. לתכנית נרשמו כ-500 מתמודדים ומתוכם נבחרו ה-30 המתאימים ביותר.

התוכנית – skills .Develop your 21st century expertise – תתקיים במתחם של SNC בתל אביב ותכלול 7 מפגשים. כל משתתף יקבל כלים פרקטיים שאותם יוכל ליישם מיד במקום עבודתו. בנוסף, מתוך מטרה להפיץ את הבשורה ולהיות מחוללי שינוי – כל משתתף יעלה תכנים לרשת, לצורך תרגול ושיתוף הלמידה במעגלים החברתיים השונים ומתוך מטרה לעורר מודעות לקריטיות של מיומנויות אלו.

כל מפגש יועבר על ידי מרצה מוביל בתחום, שייתן טעימה מהכלים הבסיסיים הנדרשים במאה ה-21 כדי להצליח בענף ההייטק. כל מפגש יעסוק בנושא שונה, כגון חשיבה יצירתית, מנהיגות אמפתית, storytelling, digital storytelling, התמודדות עם לחצים באמצעות אימון מודעות וכלי mindfulness ובניית מותג אישי ברשתות החברתיות. בין המרצים נמצאים רועי בן דור, מומחה לחשיבה יצירתית ופתרון בעיות מורכבות, שיעסוק ב-Adaptive Learning; מיה ברלב, פסיכולוגית ארגונית, תסביר מדוע אמפתיה היא כלי הכרחי למנהיגות; רון בראל, מומחה לstorytelling ובעבר מנהל product marketing ;outbrain, יעסוק ב-Storytelling skills; אביגייל טנמבאום, מנטורית מוסמכת על ידי TED להדרכת הרצאות טד, תדבר על העקרונות של TED לעמידה מול קהל; ואפרת פניגזון, מומחית למיתוג אישי ושיווק ברשת, תדבר על Digital Thought Leadership. את התוכנית ילווה צוות מקצועי: הדר ביסמוט, מומחית לניהול קהילות, תנהל את קהילת התוכנית, ואימי עירון (like a rainbow) תוביל את הניהול המקצועי של התוכנית.

יניב גרטי, מנכ”ל אינטל ישראל: “אנו מאמינים שישנה חשיבות רבה בפיתוח מיומנויות כגון חשיבה יצירתית, פתרון בעיות מורכבות, עבודה בצוות ותקשורת. גם מהנדסים ומפתחים זקוקים היום לסט כישורים נוסף על הידע המקצועי שהם רוכשים, כדי שיתאימו לשוק העבודה החדש ולשינויים הטכנולוגיים שקורים בזירת ההייטק הגלובלית. השותפות היום עם SCALE UP היא עוד אחת משורה ארוכה של תוכניות ופרויקטים שאינטל לוקחת בהם חלק, כדי לקדם את החשיבות של ה-skills לשיפור ההון האנושי בהייטק הישראלי”.

מתי צויג, מנכ”לית SCALE UP : “אנו נרגשים לפתוח היום את תכנית skills שמעניקה הכשרה ייחודית ל-30 מהנדסות ומהנדסים נבחרים. התכנית מעניקה לטאלנטים מנוסים כלים משלימים למיומנויות טכנולוגיות הנחוצים כיום בתעשיית ההיי טק, ופותחת להם מרחב אפשרויות חדשות לבלוט. Scale up מפתחת תכניות ומודלים חדשניים, המוכוונים להגדלת היצע המפתחים המוכשרים בתעשיית ההי-טק ולמיצוי הטאלנטים הקיים בישראל. תכנית skills הינה צעד משמעותי ביצירת קהילת מהנדסים, שתמנף את המיומנויות כדי לקדם את התעשייה ולהצמיח אותה מבפנים”.


צילום יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות