Genesys ZU של דיליג’נט – הפלטפורמה המושלמת לאינטליגנציה מלאכותית וליישום ראייה מוטמעת, זמין עכשיו ב- Phoenix Technologies

דיליג’נט מציגה מוצר חדש במערך המוצרים שלה: Genesys ZU, לוח פיתוח Zynq UltraScale+ MPSoC חסכוני אך חזק, עמוס בהתקנים היקפיים ומערכת אקולוגית רחב של מודולים להרחבות. ה- Genesys ZUהוא לוח עצמאי שמעוצב עם מפרט אופטימלי שיעמוד בדרישות גם של היישומים התובעניים ביותר, ממשקי מולטימדיה וקישוריות רשת חזקים ועקומת למידה אידיאלית כדי לאפשר למשתמשים להתחיל לעבוד במהירות. שתי גרסאות של הלוח יהיו זמינות, ה- Genesys ZU-3EG הבסיסי וה- Genesys ZU-5EVהחזק יותר.

כדי לספק כניסה אידיאלית להצעת ה-MPSoC של Xilinx, שילבנו חסכוניות עם ממשקי מולטימדיה וקישוריות רשת חזקים. ה- Xilinx Zynq UltraScale+ MPSoC שבלב ה-Genesys ZU הוא קפיצה גדולה מסדרת ה-Zynq-7000: ליבות מעבד רבות ומהירות יותר, ממשק זיכרון משודרג, ומשדרים- מקליטים ג’יגה-ביט אינטגרטיביים מספקים תמיכה ל-DDR4, USB Type-C 3.1, PCIe, SATA ו-DisplayPort. שתי ההצעות של Genesys ZU תומכות בשקעי מצלמה רבים, וידאו K4, את’רנט G1 עם רוחב פס זיכרון גבוה בפלטפורמה מבוססת לינוקס, המשמש כמערכת revision מתקדמת. דגם 5EV המשודרג מציע גם SFP+ את’רנט G10 ומקור/קולט HDMI.

ה-Genesys ZU מיועד בראש ובראשונה ליישומים מבוססי לינוקס המאפשרים גישה נוחה ל-Wi-Fi, רדיו סלולורי (WWAN), SSD, USB SuperSpeed ו-וידאו K4. יציאות ה-Pmod וה-Zmod תואמות ה- SYZYGY המהיר של דיליג’נט מאפשרות הרחבה גמישה וגישה נוחה למערכת אקולוגית נרחבת של מודולים להרחבות, מושלמות להערכת סיליקון, ליצירת אבטיפוסים במהירות ולמחקר.

ה-Genesys ZU זמין עכשיו ב- Phoenix Technologies, ספקים מורשים של דיליג’נט בישראל, יחד עם לוחות ההרחבה תואמי ה- SYZYGYהראשונים של דיליג’נט; ה- Zmod ADC 1410ו-Zmod DAC 1411, שניהם עם ממירים 14-bit, 100MSPS, 14-bit.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות