היעד ל 2020- : לבקר ב 10- המקומות הכי מזמינים בעולם – חלק ב

אחרי נסיעה ארוכה, כולנו רוצים ליהנות מקבלת פנים חמה, לפגוש אנשים נחמדים ולקבל קצת עזרה. Booking.com, שמסייעת לנוסעים ולמטיילים לחוות את העולם על ידי חיבור בינם לבין ספקי תיירות ברחבי העולם, חושפת זו השנה השניה ברצף את רשימת המקומות המזמינים ביותר בעולם, יחד עם רשימת מקבלי פרסי ה-Traveller Review Awards לשנת 20201. בדיוק חשבתם על עיבוי הרשימה של המקומות שאתם חייבים לראות? הכניסו אליה נסיעה לאחד מ-10 היעדים החברותיים ביותר בכדור הארץ – החל מהעיירה גרמה (Goreme) בטורקיה ועד לפונג נה (Phong Nha) בוויטנאם, ועוד המון יעדים מדהימים שבהם קבלת פנים חמה היא דבר מובן מאליו.

  1. דולין, אירלנד

דולין (Doolin) היא עיירת חוף אירית מקסימה, שנמצאת במרחק של שלוש שעות בלבד מהבירה התוססת, דבלין, ומציעה למבקרים הצצה נעימה אל התרבות האירית המסורתית. האגדה מספרת שדולין היא מקום הולדתה של המוזיקה האירית, אז חשוב שתבקרו באחד מהפאבים הרבים בעיירה, כדי ליהנות מפיינט של בירת גינס והמון “קראייק” (הביטוי האירי ל”כיף”). גלו את הנופים הטבעיים הדרמטיים, ולכו על שביל החוף של דולין כדי להתרשם מצוקי מוהר (Moher) המלכותיים ולנשום קצת אוויר ים צח ומלוח. אם תרצו להמשיך ליהנות מהאווירה המקומית הקסומה, תוכלו לצאת לטיול של יום לשלושת איי אראן (Aran), שבהם המקומיים עדיין דוברים את השפה האירית המסורתית.

איפה כדאי להתארח: מקום האירוח המקסים Doolin Viw B&B משקיף אל העיירה דולין וצוקי מוהר, ונמצא במרחק של עשר דקות הליכה מהמסעדות והפאבים האיריים המסורתיים. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר אירית אמיתית על רקע הצוקים, לשוחח עם הצוות האדיב והחברותי, ולשבת ליד האח המבוערת בלאונג’ כדי להתחמם אחרי ההליכה ברוח הקפואה ליד החוף.

  1. טייטונג סיטי, טאיוואן

נוסעים לטאיוואן ורוצים לספוג את התרבות העשירה וההיסטוריה של המקום? אנחנו ממליצים לבקר במקדשים הטאואיסטים הרבים שבטייטונג סיטי (Taitung City). אם אתם אוהבים את האוויר הפתוח, תוכלו לטייל בפארק תרבות פיינאן (Peinan Cultural Park), בפארק יער טייטונג (Taitung), או פשוט ללכת לאורף חוף ג’יאלולן (Jialulan) ואז ליהנות ולהתחמם במעיין החם זהאורי (Zhaori). בטייטונג חיים שבעה שבטים ילידיים, אז תוכלו ללמוד בה המון על התרבות העשירה, האגדות והפולקלור של האזור. אם אתם חובבי תרבות, תוכלו לבקר בפסטיבל התרבות מקפאהיי (Makapahay) שמתקיים בקיץ, ובמסגרתו השבטים מזמינים את המבקרים אל הכפרים כדי ללמד אותם על התרבות שלהם.

איפה כדאי להתארח: אכסניית 40Inn Backpackers Warehouse מציעה אירוח בתקציב נמוך ובמיקום מרכזי, מרחק הליכה קצרה ממרכז האמנות Taitung Railway Art Village וממקדש Taitung Zhonghe. אורחים של Booking.com ששהו באכסנייה בעבר שיבחו את האווירה הנעימה ואת אנשי הצוות החברותיים.

  1. שנה, איטליה

שנה (Schenna) היא השילוב המושלם בין הקסם האלפיני האיטלקי לסגנון החיים הים תיכוני. אם תבקרו בה, תוכלו ליהנות גם מהמדרונות המושלגים וגם מהעיירה השמשית מרנו (Merano) שנמצאת בקרבתה. שנה היא יעד מעולה לחובבי אוכל. החל מאכסניות חמימות בין ההרים ועד מסעדות יוקרה בעלות כוכבי מישלן, אין ספק שתאהבו את התפריט הדרום-טירולי (South Tyrolean) ואת המנות האיטלקיות הקלאסיות והמשביעות. בחלקים הכפריים של שנה תוכלו למצוא מסעדות “מהחווה לשולחן”, שמשתמשות בחומרי גלם מהחוות המקומיות ומשווקי האיכרים שבאזור. אחרי שתאכלו יותר ממה שאתם מסוגלים, תוכלו לקנח ביין טעים מהכרמים שטופי השמש, ולבקר במוזיאון קסטלו רמץ (Castello Rametz) כדי ללמוד עוד על היין המקומי.

איפה כדאי להתארח: מקום האירוח Mountain Lodge Prennanger נמצא בעמק ואל פסיריה (Val Passiria), מרחק נסיעה קצרה מהעיר שנה. במקום תוכלו ליהנות מחדרים בסגנון אלפיני, ובמסעדה שבאתר, Prennanger, תוכלו להתענג על מעדנים דרום-טירוליים אותנטיים.

  1. מונטה ורדה, ברזיל

כשאתם חושבים על ברזיל, אתם כנראה חושבים על שמש, חופים עם חולות לבנים ויערות גשם טרופיים – אבל הכפר ההררי הקטן מונטה ורדה (Monte Verde) הוא אחד מהמקומות הנדירים בברזיל שבהם תוכלו לחזות בשלג. מונטה ורדה הוא פנינה נחבאת שנמצאת ליד העיר הסואנת סאו פאולו (Sao Paulo), ומציעה אווירה רגועה וגן עדן למטפסי הרים. כמה מהטרקים הפופולריים ביותר באזור הם Trilha de Pedra Redonda ו-Pedra Partida.

איפה כדאי להתארח: בית ההארחה הקסום Pousada Jardim da Mantiquira הוא המקום המושלם למטיילים שרוצים לחקור את היופי הטבעי של מונטה ורדה. התחילו את היום בארוחת בוקר משביעה וצאו לטרק מלא אנרגיה. אחרי הטרק, תוכלו לשחרר את השרירים בטבילה נעימה באמבט ספא. בית ההארחה ממוקם באזור הטוב ביותר של מונטה ורדה, והמבקרים בו העידו כי אהבו את אנשי הצוות המנומסים והחברותיים.

  1. אגם טקאפו, ניו זילנד

אם אתם אוהבים לצפות בכוכבים, אתם חייבים להוסיף את אגם טאקפו לרשימת היעדים שלכם. האגם הוא שמורת אור כוכבים (Dark Sky) של ארגון אונסק”ו, והוא נבחר כאחד מהמקומות המזמינים ביותר בעולם כבר שנה שנייה ברציפות. אם יהיה לכם מזל, תצליחו לראות את הצלב הדרומי, את גלקסיות הלוויין של שביל החלב ואת האורות הדרומיים, הגרסה של חצי הכדור הדרומי לזוהר הצפוני. הזמן האידיאלי לצפייה בכוכבים באזור הזה הוא בין אפריל לספטמבר. גם אגם טקאפו עצמו נחשב לאחד הנופים היפים ביותר בניו זילנד. מי הטורקיז של האגם מוקפים בשדות תורמוסים ורודים וסגולים, וההרים שמאחוריו מעניקים לו מראה מרשים במיוחד.

איפה כדאי להתארח: דירות Tekapo Luxury Apartments יגרמו לכם להרגיש בבית – עם חדרים מרווחים, מטבח מצויד לחלוטין, טרסה גדולה ומרפסת, שממנה תוכלו לצפות בשמיים מלאי הכוכבים.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות