קומוולט ונט-אפ מכריזות על פתרון משולב המספק יכולות הגנה ושחזור נתונים קריטיים בסביבות ענן היברידיות

Commvault, מובילה עולמית בתחום ניהול נתונים בענן ובסביבות מקומיות, מכריזה על השקת NetApp Scale-out Data Protection (SDP), פתרון המציע תמיכה מורחבת לשחזור נתונים קריטיים בכל מערכות האחסון ההיברידיות של NetApp. NetApp SDP פועל עם תוכנת הגיבוי והשחזור
™Commvault Complete כדי לספק פונקציות ניהול, גיבוי ושחזור בזמן אסון.

פעילות עסקים כיום נשענת על נתונים, ולכן איבוד הגישה לנכס קריטי שכזה עקב תקלות, או איום מודרני, כגון תוכנת כופרה, עלול להיות קטסטרופלי. בעוד שטכנולוגיות מבוססות ענן הפכו את הנתונים לזמינים יותר, אובדן מערכת קריטית עלול להוות סיכון כספי ותדמיתי. חברות חייבות להיות בעלות יכולת לשחזר נתונים עסקיים יקרי ערך במהירות ובאמינות.

באמצעות NetApp SDP – Commvault & NetApp משלבות את NetApp HCI, All-Flash-FAS ו- StorageGRID עם תוכנת הגיבוי והשחזור של Commvault כדי לספק את החבילה השלמה, עם אפשרות פריסה מהירה, קלה ויעילה, ואפשרות לאחסון אובייקטיםOn-Premise להגנה יעילה על יישומי ענן קריטיים.

לדברי שי נוני, מנכ”ל אזורי קומוולט ישראל ואפריקה, “Commvault ו- NetApp הן שותפות כבר למעלה מ-20 שנה, ותומכות במשותף ב- 1,200 לקוחות עם הגנה על נתונים קריטיים באמצעות תוכנת ™Commvault Complete לגיבוי ושחזור המשולבת במגוון פתרונות האחסון של NetApp בענן וב-On-Premise. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, הלקוחות יכולים להעביר, לפשט ולהמיר את הנתונים הקריטיים והעומס שלהם לספק הענן המועדף עליהם, ובכך למקסם את ההשקעה שלהם”.

“כאשר מתרחשת השבתה, היכולת לגשת ולשחזר נתונים קריטיים במהירות, במיוחד בסביבת ענן, משפיעה באופן קריטי על יכולתו של הארגון לחזור לשגרה ולשמור על רמת השירות”, אמר ראנגה רג’אגופלן, סמנכ”ל ניהול מוצר ב- Commvault העולמית, “אנו גאים לחבר את הפתרונות של Commvault עם פורטפוליו האחסון של NetApp כדי לספק פתרון העונה על הצרכים של היום לביצועים, לפשטות, להיקף, ולעלות, תוך שילוב פריסות ענן ציבורי וגם On-Premise”.

“השותפות ארוכת השנים של Commvault & NetApp מציעה ללקוחות את האמינות והפשטות של פתרון גיבוי ושחזור מהונדס הממנף את כוחו של הפורטפוליו NetApp”, אמר ברט רוסקו, סמנכ”ל ניהול מוצר, NetApp. “השקת SDP מספקת ללקוחות המשותפים שלנו פתרון פשוט ומיידי המשתמש ב- NetApp HCI כדי לשפר את יכולת הסקלביליות ואת החוסן של תוכנת Commvault בהגנה על הנתונים הקריטיים ביותר שלהם בסביבות ענן היברידיות”.

NetApp’s Scale-out Data Protection זמינה דרך נט-אפ ודרך ערוץ השותפים של נט-אפ.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות