קמטק מפרסמת עדכון עסקי על רקע מגפת וירוס הקורונה

מגדל העמק, ישראל – 7 באפריל, 2020 – חברת קמטק (נאסד”ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום כי הנהלת החברה החליטה לפרסם עדכון עסקי על רקע מגפת וירוס הקורונה.

סך המשלוחים למכונות אשר נשלחו מישראל ללקוחות ברבעון הראשון של 2020 הסתכם בכ-33 מיליון דולר, בהתאם לתחזית החברה לרבעון. עם זאת, ההכנסות מהזמנות אלו צפויות להסתכם בכ-30 מיליון דולר. וירוס הקורונה גרם לעיכובים בהתקנות ומאחר והחברה מכירה בהכנסות לאחר ההתקנה, מספר מכונות אשר סופקו והתקנתן לא הושלמה ברבעון הראשון השפיעו על ההכרה בהכנסות. . היו מספר סיבות בגינן לא יכולנו להתקין את המכונות באתרי הלקוחות ביניהן ירידה משמעותית במספר הטיסות הזמינות, דרישה של חלק מהלקוחות כי המהנדסים שלנו יישארו בבידוד מספר ימים לפני שנכנסו למתקנים שלהם לביצוע ההתקנה, וכן הגבלות אחרות אשר הוטלו מצד מדינות ואזורים שונים.

באשר לרבעון השני: כפי שמתבטא גם בהודעה מאתמול בקשר להזמנה בהיקף של 8 מיליון דולר החברה נמצאת במומנטום עיסקי חזק. ההזמנות שהחברה קיבלה ליישומים שונים וכן הביקוש מצד לקוחותיה  מייצגים רבעון שני חזק, אשר הינו במסגרת גבולות היכולת והביצועים שלנו. אנו ערוכים היטב ומבצעים את כל המאמצים בכדי להוציא לפועל את תכניתנו. עם זאת, קשה לחזות את ההיקף הכולל של משבר הקורונה ואת השפעתו על יכולת החברה לבנות, לשלוח ולהתקין מכונות במהלך הרבעון השני.

רפי עמית, מנכ”ל קמטק, אמר: “אנו שמחים לדווח כי למיטב ידיעתנו, כל עובדי החברה ברחבי העולם בריאים, ולקוחותינו באסיה נמצאים בהליך חזרה לשגרת עבודה. הם לא דחו הזמנות ואף דוחקים בנו להקדים הזמנות קיימות שלהם. בישראל, אנו מוגדרים כעת כמפעל חיוני, עובדה המאפשרת לנו להמשיך בפעילותינו בכדי להבטיח המשכיות עסקית. בעת זו, אנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות בכדי להגן ולהבטיח את בטיחות ובריאות עובדינו. נכון להיום, הצלחנו לנהל את שרשרת האספקה שלנו בצורה טובה. אני מאחל לכל הסובלים מוירוס הקורונה ברחבי העולם החלמה מהירה ומקווה כי מציאות זו תישאר בקרוב מאחורינו.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות