חדשות היום

EATON ישראל: דב צימרמן מונה לתפקיד מנהל ההנדסה הראשי

מנכ”ל EATON ישראל, אופיר גורן, “אני מבקש לברך על מינויו של צימרמן. אנחנו בתקופה מורכבת ותנודתית שמדגישה את הצורך בתכנון, הקפדה על הפרטים והנדסה איכותית ביותר שיש בנמצא – במטרה לספק תשתיות חשמל אמינות ורציפות”

רעננה (ישראל) – דב צימרמן מונה לתפקיד מנהל ההנדסה הראשי בחברת EATON ישראל, הזרוע המקומית של ענקית תשתיות החשמל והאנרגיה הגלובלית. בתור מנהל ההנדסה הראשי ישמש צימרמן כמנהל תחום התמיכה הטכנית ותחום ניהול כלל המוצרים שמציעה החברה בארץ. מנכ”ל EATON ישראל אופיר גורן בירך על המינוי ומסר: “הצטרפותו של דב לצוות של EATON היא חיזוק בימים אלה, שבהם העולם מגלה את הנחיצות הרבה של אספקת אנרגיה רציפה ואמינה, יותר מתמיד.”

קודם לתפקידו הנוכחי שימש צימרמן במשך 4.5 שנים בתפקיד מהנדס מכירות של חברת SIEMENS בישראל. קודם לכן שימש בתפקידים שונים בחברת SCHNEIDER בישראל ובהם תפקיד של מנהל מוצר ותפקידי הנדסה. בעברו ניסיון בתור מהנדס מתכנן במשרדי תכנון של מערכות חשמל. בהשכלתו, צימרמן הוא בוגר אוניברסיטת אריאל שבשומרון.

מנהל ההנדסה של EATON ישראל, דב צימרמן “אני שמח להצטרף ל-EATON, במיוחד בימים מורכבים אלה. זוהי תקופה מאתגרת שדורשת הקפדה מקצועית על כל דקויות התפקיד. התחום ההנדסי קרוב לליבי והצורך בתכנון ואספקה של פתרונות אנרגיה יציבים ואמינים ללקוחות שלנו הפך לקריטי בימים אלה. ל-EATON יש מעל ל-109 שנות ניסיון בתחום תשתיות החשמל והאנרגיה, ואני שמח להצטרף למסורת ארוכה של איכות ודבקות במשימת שיפור החיים לכלל.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות