SAP מסייעת לעסקים בתקופת הקורונה: תאפשר גישה חינמית לפתרונות וקורסים מקצועיים

SAP מציעה גישה חינמית לזירת סחר הספקים המקוונת הגדולה בעולם, למערכת הסקרים קוואלטריקס ולקורסים מרחוק

המשבר בשווקים ואי הוודאות לגבי חזרתם לפעילות מלאה, הוביל את ענקית התוכנה SAP לפתוח לשימוש חינמי כמה מהכלים הטכנולוגיים המובילים שלה, וזאת במטרה לסייע לארגונים לצלוח את ההאטה בפעילות העסקית בכל העולם. בחזית הבשורה של SAP נמצאת ההחלטה לפתוח את זירת המסחר העולמית שלה, SAP Ariba Discovery למשך 90 יום. SAP Ariba נחשבת לזירת הסחר הגדולה בעולם עם מעל 4 מיליון ספקים, במעל 190 מדינות. מחזור העסקאות בה מסתכם ביותר מ-3 טריליון דולר.

לפי החלטת החברה, מעתה יוכל כל מנהל רכש או קניין בכל ארגון להיכנס למערכת ולאתר ספקים ויצרנים מרחבי העולם כדי להרחיב את מערך המוצרים באופן מזורז. בנוסף, באמצעות הרשמה לזירת הסחר, קניינים וספקים יוכלו להתחבר במהירות וביעילות, לצמצם שיבושים בעיכובי משלוח ולתת מענה למלאים ולדרישות הצרכנים במהלך המשבר. SAP Ariba פתוחה גם לספקים ויבואנים מישראל, שנהנים אף הם משרשרת אספקה מהירה ורציפה יותר, לאורך כל השנה. מערכות המידע של SAP אף מעניקות שימוש בכלים טכנולוגיים חכמים שמאפשרים ניהול ובקרה רציפים על אמת.

מערכת הסקרים של קוואלטריקס

SAP אף מציעה חינם את פתרון ,Remote Work Pulse מערכת סקרים ודו”חות בתחום ניהול חווית העובד והמעסיק, שמטרתה לקדם ולתמוך ברווחת עובדי הארגון, ולהעריך את הפרודוקטיביות שלהם ויכולת הסתגלות הארגון לשינויים. הפתרון מסייע למעבידים לאסוף מידע, לאבחן פערים, ולקבל החלטות הנוגעות למידת המוכנות של הארגון למעבר לעבודה מרחוק. הפתרון מאפשר למעביד לקבל מידע בזמן אמת על היקף העבודה המתבצעת וחווית העובדים בארגון, לרבות האם לעובדי הארגון יש את כל האמצעים הנדרשים להם על מנת להתאים ולסגל את עצמם לחוויית עבודה שונה ולספק המשכיות עסקית בסביבה חדשה ורחוקה. הפתרון מוצע ללא עלות לכל הארגונים, גם לארגונים שאינם לקוחות SAP.

קורסים מרחוק של OpenSAP

כיוון שהתקופה הנוכחית עשויה להתאים במיוחד להעשרה ולימודים מרחוק, מוצעים מספר פורמטים של למידה מרחוק באמצעות מערכת הלמידה הדיגיטלית של SAP, המציגה תוכן מקצועי חדשני ואינטראקטיבי ברמות בעמקה שונות לתמיכה באנשי מקצוע, סטודנטים וחובבים מתחילים. היוזמה כוללת קורסים מקוונים פתוחים, מסעות למידה לאוניברסיטאות ותוכנית SAP Young Thinkers. כל ההיצע נגיש דרך פלטפורמת OpenSAP ללא עלות.

הקורסים המוצעים מתמקדים בטכנולוגיות מובילות, החידושים האחרונים והכלכלה הדיגיטלית ובנושאים כמו אוטומציה של תהליכים רובוטיים, מדעי נתונים, למידת מכונות, בינה מלאכותית אתית (AI), האינטרנט של הדברים (IoT), קיימות, תכנות ג’אווה ועוד. בקורסים נעשה שימוש בתיאוריות למידה מוכחות, כולל גיימיפיקציה ודיונים עם עמיתים ומומחים וניתן לגשת אליהם ללא הגבלה, בכל עת ובכל מקום ובכל מכשיר.

בנוסף SAP מציעה גישה חינמית ל- 90 יום לארבעה מסעות למידה נבחרים לסטודנטים המעוניינים להתכונן באופן דיגיטלי לקריירה באקוסיסטם של SAP. תחומי הלימוד כוללים תהליכים עסקיים ממוקדי SAP S/4 HANA, פתרון הענן העסקי של SAP, ו- SAP SuccessFactors. הסטודנטים יקבלו בסוף המסע הסמכה מ-SAP.

לקהל צעיר יותר וחסר ניסיון, SAP פותחת את התוכנית הגלובאלית Young Thinkers. מדובר בתוכנית המספקת יסודות לאוריינות דיגיטלית, מציעה הזדמנויות למידה של דיגיטליזציה תוך התמקדות במדעי המחשב, כלכלה ופתרונות יצירתיים ומתודולוגיות למידה. מטרתה להעניק השראה לדור הבא להמשיך בקריירה בתחומי STEAM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה, אומנויות ומתמטיקה).


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות