דל טכנולוגיות משיקה את PowerStore – תשתית אחסון חדשה ופורצת דרך המותאמת לעידן המידע הדיגיטלי

מרכז הפיתוח בישראל הוביל את הפרויקט האסטרטגי עם צוותים מבוזרים באתרי החברה בעולם

פלטפורמת האחסון המודרנית משלבת אוטומציה חכמה מבוססת בינה מלאכותית (AI), ארכיטקטורה גמישה והינה מהירה פי שבע ביחס למערכות אחסון קודמות של החברה

דן ענבר, מנכ”ל ונשיא חטיבת האחסון העולמית, דל טכנולוגיות: “פלטפורמת האחסון שפיתחנו מנטרלת את המכשולים המוכרים לארגונים בדרך לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה”

דל טכנולוגיות, החברה המובילה בשוק תשתיות האחסון העולמי (לפי IDC, ממחקר שנערך במרץ 2020), משיקה את PowerStore. פלטפורמת תשתית האחסון המודרנית, אשר נבנתה מהבסיס עם טכנולוגיה עילית ונועדה לענות על כל האתגרים המודרניים של עידן המידע.

“המכשול העיקרי עמו מתמודדים ארגונים במעבר לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה, הוא המאבק הבלתי פוסק בין הצורך לתמוך בעומסי העבודה ההולכים ותופחים – מיישומי IT מסורתיים ועד אנליטיקה מתקדמת – לבין אילוצים תקציביים ומורכבות רבה בתשתית ה-IT הקיימת שלהם”, אמר דן ענבר, נשיא ומנכ”ל חטיבת האחסון העולמית של דל טכנולוגיות ומנכ”ל מרכזי הפיתוח בישראל. “מערכת PowerStore משלבת אוטומציה עם טכנולוגיות הדור הבא וארכיטקטורת תוכנה חדישה, ובכך מספקת לארגונים תשתית ייחודית שנותנת מענה לצרכים אלה”.

PowerStore תוכננה לספק זמינות של שש תשיעיות (99.9999%), ומאפשרת לארגונים להאיץ את קבלת ההחלטות, את הגישה לנתונים ואת ביצועי היישומים שלהם.

  • הפשטה במורכבות תשתית ה-IT של הארגון, מתאפשרת באמצעות תמיכה במגוון רחב של עומסי עבודה, מסורתיים ומודרניים, זאת הודות לארכיטקטורת scale-up ו- scale-out עבור סביבות בלוק, קבצים ו-vVols של VMware.
  • הפתרון מהיר פי שבע עם זמני תגובה קצרים פי שלושה לעומת מערכי האחסון הקודמים של דל טכנולוגיות, זאת בזכות תכנון NVMe מקצה-לקצה, וכן תמיכה באחסון Class Memory המופעל על ידי ערוץ כפול (dual port) של כונני SSD Optane™ מבית אינטל.
  • ארגונים יכולים מעתה לחסוך בתקציב ה-IT ולשפר את יכולות המחשוב, באמצעות טכנולוגיות למניעת כפילויות (Dedup) , דחיסה והפחתת נתונים (ביחס של 1:4), כל זאת ללא כל פגיעה בביצועים.

טכנולוגיות Machine Learning (ML) ואוטומציה חכמה המוטמעות במערכת, יאפשרו הפצה מהירה יותר של יישומים ושירותים, תוך הפחתה של עד 99% מהאינטראקציות הדרושות לניהולן:

  • תשתית המערכת ניתנת לתכנות בעזרת API’s, ולכן מייעלת את פיתוח היישומים ומקטינה את זמני הפיתוח מימים לדקות ואף שניות. בנוסף, ישנה אינטגרציה עם VMware ותמיכה בסביבות עבודה מובילות כגון Kubernetes, Ansible ו-VMware vRealize Orchestrator.
  • יכולת לימוד עצמי של המערכת (Machine Learning) מובנה, מסייעת להטמעת תהליכים מורכבים כגון מיגרציות, איזון עומסים (load balancing) ועוד.
  • תוכנת הניטור והאנליטיקה של דל טכנולוגיות -CloudIQ- משלבת Machine Learning ובינה מלאכותית לניתוח ביצועים ונפח בזמן אמת, ומעקב לצורך קבלת תצוגה אחידה של כל מערכות האיחסון מבית דל טכנולוגיות. התוכנה משולבת פורטפוליו המוצרים ושירותי האחסון של דל, ומאפשרת לארגונים לקבל תובנות רבות ומעמיקות יותר מהנתונים שלהם.

מערכת PowerStore מאיצה את הטרנספורמציה ב- Data Center ומאפשרת לארגונים לפתח את התשתית שלהם בהתאם לצרכים עסקיים משתנים:

  • ארכיטקטורה מבוססת קונטיינרים: מערכת ההפעלה (PowerStoreOS), מבוססת על קונטיינרים ומאפשרת ניידות מרבית של תכונות ומאפיינים, סטנדרטיזציה וזמני יציאה לשוק מהירים עבור יכולות חדשות.
  • מערך האחסון החדש כולל VMware ESXi Hypervisor מובנה מראש, כך שמנהלי מערכות יכולים לפרוס אפליקציות ישירות לתוך המערך ולקבל גמישות רבה יותר. לראשונה בתעשייה – מצב AppsON מספק מענה אידיאלי לעומסי עבודה עתירי נתונים בליבת המחשוב, בסביבות מחשוב קצה ובתשתית ללא שימוש בחומרה נוספת.
  • מיגרציה קלה יותר: כלים מקוריים הכלולים באשף מערכת הניהול PowerStore Manager מאפשרים ללקוחות לבצע אוטומציה לתהליכי מיגרציה במספר לחיצות בודדות. ארגונים יכולים לנצל מספר אפשרויות למעבר חלק ומהיר מאחסון קיים כגון Unity, XtremIO, SC Series, VNX ועוד, הישר אל PowerStore.
  • Dell Technologies On Demand (DTOD): ארגונים יכולים לבחור בין מספר אפשרויות תשלום גמישות, עם התחייבות לזמן קצר או ארוך. התכנית מציעה תשלום על פי צריכה (Pay Per Use) הכוללת גם תמיכה גלובלית ושירותים מנוהלים ועל ידי כך מביאה גמישות תשלום כמו בענן ושליטה וניהול המוכרות ב- Data Center.

PowerStore כלולה בתוכנית שדרוגים הגמישה בתעשייה הנקראת Anytime Upgrades המספקת אפשרויות שידרוגים על ידי שימור מירבי של ההשקעה ובעלות נמוכה מאוד. ארגונים יוכלו להרחיב נפחים או לשפר את ביצועי ה-PowerStore בכל עת ללא הפרעה לשירות. השילוב בין יכולות השידרוג המגוונות והארכיטקטורה המותאמת של PowerStore, הופך את מערכת האיחסון PowerStore לאטרקטיבית, נוחה ופשוטה מאי פעם, זאת לצד שימור ההשקעה לאורך זמן. המערכת מאפשרת לשדרג בכל הכיוונים ScaleUp בתוך המכונה על ידי הוספת נפחים ואו כח עיבוד או ScaleOut על ידי הוספת בקרים נוספים.

באמצעות השימוש בPowerStore, דל טכנולוגיות מאפשרת גמישות בפריסה של עומסי העבודה בסביבות הענן ההיברידיות. שירותי האחסון בענן של דל טכנולוגיות יכולים לחבר ישירות את PowerStore כשירות-מנוהל לכל אחד משירותי הענן הציבורי המובילים – Azure (מיקרוסופט), AWS (אמזון) ו-Google Cloud.


בתמונה: דן ענבר

Credit: Dina K Photography

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות