חברת REE וקונצרן רכב KYB מיפן ישתפו פעולה בפיתוח פלטפורמת הדור הבא לרכב חשמלי

חברת REE הישראלית, המפתחת פלטפורמה ייחודית ומודולרית לענף הרכב, הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי לפיתוח יכולות מתלים עם קונצרן הרכב KYB היפני. קונצרן KYB נחשב אחד מהיצרנים המרכזיים בתחום המתלים ההידראוליים לרכב ומעסיק 15 אלף עובדים ב-23 מדינות ברחבי העולם.

הסטארטאפ REE פיתח את הדור הבא של פלטפורמת רכב חשמלי המשנה את האופן שבו כלי רכב חשמליים בנויים. הפיתוח העיקרי של REE מתמקד בטכנולוגיית גלגל הפינה -REEcorner  , שילוב כל רכיבי ההינע הכוללים היגוי, בלימה, מתלה, מנוע אלקטרוני, אלגוריתם תחזוקה חכמה ויכולת שליטה על-חוטית  (by-wire) לתוך החלל בפינת הגלגל. על בסיס טכנולוגיית הפינה, פיתחה החברה פלטפורמה שטוחה ומודולרית לרכב חשמלי, קלה ויעילה מאוד בשטח הפנוי שהיא מותירה עבור מטען או נוסעים, אך גם עבור סוללה גדולה יותר. חופש התכנון ועמידה בסטנדרטים גבוהים מאפשרים ליצרניות רכב, חברות לוגיסטיקה, חברות אי-קומרס, ואף חברות לשירותי הסעים כניסה בטוחה ומהירה לעידן החשמלי עם מוכנות מלאה לשילוב נהיגה אוטונומית.

השותפות של REE עם KYB מרחיבה את יכולות הייצור העולמיות של REE ומעלה את רמת החדשנות של המתלים בפלטפורמה. ההסכם הוא הפעם הראשונה בהKYB  משתפת פעולה רשמית בפלטפורמה חשמלית עם חברת טכנולוגיה. מר קאזונורי מסומוטו, המנהל הכללי של חטיבת ההנדסה במטה חברת KYB מסר כי “אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם REE באמצעות הנדסת המתלה המתקדמת שלנו, החזון המהפכני של REE יחד עם הטכנולוגיה שלנו יתמוך במגוון צרכים של הניידות של מחר”.

הסטרטאפ הוקם על ידי היזמים דניאל בראל ואחישי סרדס. בחברה השקיעו שחקני רכב בינלאומיים מובילים כגון   Mitsubishi cooperation, NSK, Musashi, Linamar, Tennecoו- American Axle אשר משמשות גם כשותפות הפיתוח והייצור.

מייסד משותף ומנכ”ל REE דניאל בראל, אמר, ״  REEגאה לצרף את KYB לרשת השותפים האסטרטגיים הייחודית שלנו. הטכנולוגיה המתקדמת והמומחיות שלKYB  מעצימה את היכולות של הפלטפורמה ואת מערך הייצור שלנו. אנחנו מוכנים יותר מתמיד להשפיע ולשנות את פני תעשיית הרכב העולמית עם פלטפורמה שטוחה לחלוטין המאפשרת יכולת מקסימלית לתכנן כל רכב חשמלי בהתאם לצרכים, החל משילוח לוגיסטי ועד להסעת נוסעים . “

העסקה סוכמה באמצעות משרד עו”ד מימי צמח המלווה את REE מאז הקמתה.


קרדיט תמונה REE

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות