עובדים ומתחזקים: אופני הכושר מגיעים אל המשרד הביתי

בחטיבה לציוד מיחשוב של חברת מיטווך הבינו שעבודה ממושכת מהבית – ובישיבה – יכולה גם לחזק את השרירים שהתנוונו בהסגר. הפתרון: תחנת עבודה אקטיבית שתשמור את כולנו בכושר שיא

העבודה מהבית והישיבה הממושכת, גרמה אצל לא מעט (שגם ככה לא ממש הזיזו את עצמם) לירידה בכושר ולפגיעה בבריאות. הפתרון לבעיה מגיע כעת מהחטיבה לציוד מיחשוב בחברת מיטווך, בדמות אופני כושר שהותאמו במיוחד לשימוש ביתי/משרדי. אופני הכושר, בעיצוב ידידותי וארגונומי, כוללים משטח עבודה מתכוונן למחשב הנייד, או לטאבלט, מושב נוח ומערך של פדלים שמאפשרים עבודה על המחשב תוך כדי דיווש.

״תחנת העבודה האקטיבית מאפשרת לעובדים לשמור על הבריאות, ובמיוחד בימים בהם אנו כמעט ולא פעילים מחוץ לבית/משרד ביתי״, אומר אמנון אבי-גיא, מנהל החטיבה לציוד מיחשוב במיטווך. ״מחקרים מראים כי עבודה אקטיבית מגבירה את יכולת ריכוז, תורמת ליכולת קוגניטיבית גבוהה יותר, משפרת את מצב הרוח טוב ותורמת לתפוקה הגבוהה עד כדי 50 אחוז… בהרבה מקומות עבודה כבר הפנימו את העובדה הזו והקימו חדרי כושר צמודים. כעת, וגם בהמשך, כשרבים עובדים ויעבדו מהבית, צריך לאמץ פתרונות שמותאמים לסיטואציה החדשה…״. לדברי אבי-גיא, החטיבה ערוכה לספק מגוון פתרונות ארגונומיים נוספים לסביבת העבודה הממוחשבת, בינהם גם שולחנות עבודה ומתקני הגבהה, חשמליים ומכניים, שמאפשרים לשנות בקלות את גובהם – לטובת עבודה בעמידה – שהוכחה אף היא כבריאה יותר.

המחיר: החל מ- 1490.0 שקלים כולל מע”מ והובלה.

סרטון:


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות