חדשות היום

רדקום מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של 2020

  • הכנסות של 8.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2020
  • מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 63.3 מיליון דולר, ללא חוב
  • מאשררת את תחזית ההכנסות לשנת 2020 בטווח של 35-38 מיליון דולר

תל אביב, ישראל –12 במאי, 2020 – חברת רדקום (נאסד”ק: RDCM), מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2020.

“אנו מרוצים מההתקדמות החברה ברבעון זה, במהלכו המשכנו לפתח את טכנולוגיית הווירטואליזציה שלנו ועמדנו בהתחייבויות ללקוחותינו כמתוכנן, ולמרות ההתפשטות וירוס ה-COVID-19. התקדמות זאת כוללת את התפקיד החשוב בהשקה המסחרית של הרשת הסלולרית של Rakuten ביפן בחודש שעבר, רשת ראשונה מסוגה בווירטואליזציה מלאה.

הכנסות הרבעון הראשון תואמות את הציפיות שלנו, והושפעו באופן שאינו מהותי ממגפת ה-19 COVID-העולמית. הוצאות החברה ברבעון הושפעו מרכיב חד פעמי של הוצאות חומרה הקשורות לאחד הפרויקטים שלנו, כמו גם מעיכובים בקבלת מענקים”, אמר אייל הררי מנכ”ל רדקום. “על אף שקיימת אי וודאות לנוכח השפעות וירוס COVID-19 והשפעתו על הכלכלה העולמית, אשר עשויה להשפיע על מחזור המכירות, אנו ממוצבים היטב להתמודדות עמו. זאת לאור המאזן החזק של החברה, חוזים רב-שנתיים עם לקוחות מובילים בתעשייה, ואמונתנו כי שוק התקשורת יישאר יציב. על בסיס התנאים הנוכחיים בשוק ויכולת הצפייה שלנו נכון להיום, אנו מאשררים את תחזית טווח ההכנסות לשנת 2020 של 35-38 מיליון דולר”.

אנו גאים בתפקיד המשמעותי שמילאנו בהשקה המסחרית של הרשת הסלולרית החדשה של Rakuten, הרשת הראשונה בעולם בעלת ווירטואליזציה מלאה. הבעת אמון משמעותית זו בטכנולוגיה שלנו מחזקת את מעמדנו כספקית המובילה והמתקדמת ביותר לפתרונות הבטחת רשת מבוססי ענן עבור ספקיות תקשורת המקימות פלטפורמות וירטואליות כחלק מהשקת דור ה-5G. השירותים החדשניים שלנו עזרו ל-Rakuten ליצור חווית לקוח מעולה במהלך ההשקה המסחרית של הרשת. אנו מאמינים כי עבודתנו המשותפת עם Rakuten הינה עדות לפתרונות המתקדמים שלנו ולמיצובינו כמובילים בשוק, וכן הוכחה לכך שההתמחות והמומחיות שלנו הופכות לחיוניות ככל שיותר ספקיות תקשורת יעשו את המעבר לרשתות מבוססות G5″.

אנחנו ממשיכים להאמין ברשתות מבוססות 5G ובפתרון הוירטואלי שעומד בבסיס המעבר לשימוש בטכנולוגיה זו. במהלך הרבעון המשכנו להשקיע במחקר ובפיתוח במטרה לשכלל את הפתרונות שלנו לרשתות מבוססות 5G במקביל לפריסת השלב הראשוני של רשת 5G אצל אחד מלקוחותינו. למרות תנאיי השוק הנוכחיים, אנו צופים כי תעשיית התקשורת תמשיך לנוע כמתוכנן עם פריסת רשתות 5G”.

כחברה, בריאותם ורווחתם של העובדים שלנו נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו. במהלך התקופה הטמענו בהצלחה סידורי עבודה מרחוק לכלל העובדים על מנת לאפשר את המשך פיתוח המוצרים ואת מתן התמיכה ללקוחותינו, ללא הפרעה. אנו ממשיכים לעקוב אחר ההנחיות המקומיות והאזוריות בכל הנוגע למדיניות המרחק הבטוח וההישארות בבתים. אנו מעודדים מהגמישות שמראה הארגון במהלך תקופה מאתגרת זו”.

דגשים לתוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של 2020

  • הכנסות: היקף ההכנסות ברבעון הראשון הסתכם ב-8.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-6.0 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019.
  • הפסד נקי: ההפסד הנקי על בסיס GAAP ירד והסתכם ב-2.9 מיליון דולר או 21 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 3.1 מיליון דולר או 23 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של 2019.
  • הפסד נקי על בסיס Non-GAAP: ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP ירד והסתכם ב- 2.4 מיליון דולר, או 17 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס Non-GAAP של 2.7 מיליון דולר או 20 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2019.
  • מזומנים: נכון ליום 31 במרץ, 2020, היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 63.3 מיליון דולר, ללא חוב.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות