Hailo חוברת לענקיות האלקטרוניקה Foxconn ו-Socionext כדי להשיק את הדור הבא של פתרון הקצה לניתוח וידיאו מבוסס AI

שלוש החברות משיקות את הדור הבא של ה-BOXIedge, שמסוגל לעבד ולנתח מידע המתקבל מיותר מ-20 מצלמות בזמן אמת במכשיר הקצה. הפתרון החדש מאפשר הפעלה יעילה יותר מבחינה אנרגטית של יישומים מבוססי בינה מלאכותית במגוון תחומים, ביניהם: ערים חכמות, אוטומציה תעשייתית, וקמעונאות חכמה.

חברת הסטארט-אפ Hailoמתל-אביב, המספקת שבבי AI מבוססי למידה עמוקה למכשירי קצה, הודיעה היום (ג’) על שיתוף פעולה עם ענקית הייצור הטייוואנית פוקסקון (Foxconn) וענקית שבבי הווידאו והדימות Socionext מיפן להשקת הדור הבא של פתרון מבוסס AI לניתוח וידיאו במכשירי קצה.

שיתוף הפעולה בין החברות מציע את הדור הבא של מוצר ה-BOXIedge המהווה פתרון לעיבוד וניתוח בזמן אמת של מידע המגיע מיותר מ-20 מצלמות בו זמנית במכשיר הקצה. המוצר, המותקן באופן מקומי, מהווה שרת למערכת ניהול וידיאו, המבטיח ביצועים גבוהים וצריכת הספק נמוכה. כמו כן, ה- BOXIedge מבטיח ביצועים מובילים בתחומי ניתוח הווידאו והפרטיות, הכוללים זיהוי אובייקטים לפי נושאים, זיהוי של תנועות גוף ומגוון רחב של יישומים אחרים המבוססים על AI – והכל בזמן אמת.

מייסדי היילו. משמאל לימין – המנכ”ל אור דנון מנהלת הפיתוח העסקי הדר צייטלין וה-CTO אבי באום. צלם – ערן טיירי – רזולוציה גבוהה

תחומים דוגמת ערים חכמות וקמעונאות חכמה דורשים שימוש במאות מצלמות, דוגמת מצלמות בחנויות או מצלמות לניטור תנועה, המייצרות זרמי וידיאו שיש לעבד באופן מקומי, מהיר ויעיל יותר, עם שיהוי מינימלי. באופן דומה, עבור IoT תעשייתי, בו יש חשיבות לכל שבריר שניה, תהליכים של קליטת המידע, עיבוד והצגה של הנתונים, וכן הסקת מסקנות מנתונים, מניבים חסכון עלויות משמעותי ומאפשרים עיבוד יעיל יותר של משימות דוגמת ביקורת ואבטחת איכות.

כחלק מהמהלך, פוקסקון שילבה את מעבד הלמידה העמוקה Hailo-8 של החברה הישראלית עם מעבד הווידאו המקבילי של Socionext לתוך פתרון מחשוב הקצה של החברה. הפתרון המוצע מאפשר הרצה יעילה יותר מבחינה אנרגטית של יישומים מבוססי AI גם בתחומים דוגמת מערכות רפואיות חכמות ו-IoT תעשייתי.

פוקסקון כבר התקינה מספר פתרונות AI אותם פיתחה עבור קווי הייצור של החברה, מהלך שהוביל לשיפור ברמת הדיוק המדווחת מרמה של 95% לרמה של 99% ולצמצום של לפחות שליש בהוצאות התפעוליות על פרויקטים לזיהוי חזותי של פגמים.

מעבד הלמידה העמוקה Hailo-8TM, מספק למכשירי קצה ביצועים חסרי תקדים. קצב העיבוד של השבב מגיע ל-26 טרה פעולות לשנייה (TOPS) והוא מבוסס על ארכיטקטורה חדשנית שמאפשרת למכשירי קצה להריץ אפליקציות מתוחכמות מבוססי למידה עמוקה שעד עתה ניתן היה לבצען בענן בלבד.

“אנחנו נרגשים להכריז על שיתוף הפעולה שלנו עם שתי מובילות עולמית בתחום פתרונות ה-AI”, אמר אור דנון, מנכ”ל ומייסד משותף של Hailo. “מעבד ה-deep learning שלנו משדרג באופן משמעותי את היכולות של מכשירים חכמים הפועלים בקצה הרשת, ושיתוף פעולה זה ישפיע על קשת רחבה של תעשיות שמונעות יותר ויותר על ידי טכנולוגיית מכשירי קצה. דור חדש של שבבים כמו של Hailo משמעותו דור חדש של יכולות בקצה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות