חדשות היום

חברת Microchip מציגה את משפחת מערך דיודה מעכבי מתח מעבר 3kW (3kW Transient Voltage Suppressor Diode Array) להגנה מרבית בתנאי סביבה קשים

מערכי דיודות בעלי מהימנות גבוהה ביותר זמינים להגנה על כלי טיס, מערכות חלל ותשתיות קריטיות מפני נחשולי מתח, פרצי מתח גבוה ואירועים אלקטרוסטטיים

 על מנת להבטיח פעולות קריטיות, מערכות תעופה וחלל מסתמכות על פונקציונליות דיגיטלית ולוגית ומעגלים חשמליים ביחידות בקרת מנוע, בקרות סביבה, מכשירים ומפעילים. גם מרכזי נתונים, תשתיות G5 ומערכות תקשורת, מסתמכים על מעגלים מורכבים הדורשים הגנה. כל מערכת חייבת לפעול באופן רציף למרות נחשולי מתח ופרצי מתח גבוה כתוצאה מברקים, אירועים סולריים ותקריות אלקטרומגנטיות. חברת Microchip Technology Inc. (נאסד”ק: MCHP) הכריזה היום על השקת תיק המוצר החדש והמורחב שלה של מערכים ורטיקליים של מעכבי מתח מעבר (TVS) – ה- MDA3KP Transient Voltage Suppressor (TVS), משפחת מוצרי 3kW diode family ובה יותר מ- 25 מוצרים המציעים רמות סינון שונות, קוטביות שונה ותקני הסמכה שונים.

משפחת מערך הדיודות MDA3KP TVS תוצרת חברת Microchip – עם הטכנולוגיה היחידה הזמינה המאפשרת טווח מתח מקיף שנבחן בהתאם לסטנדרט אמינות גבוה והוסמך בהתבסס על תקן שווה ערך לרמת על בסיס תקן MIL-PRF-19500 JANTX – מספקת פתרון מרובה דיודות משולב. התקני הצמדת מתח אלה מספקים מאפייני Avalanche Breakdown Diode (ABD) בעלי תגובה מהירה אשר מסיטים זרם עודף סביב רכיבים רגישים כדי להגן עליהם מפני עומס יתר חשמלי.

ליאון גרוס (Leon Gross), סמנכ”ל היחידה העסקית Discrete Product Group של חברת Microchip אמר כי “בקרות דיגיטליות, בלוקי מעגל במערכות לוגיקה ואבחון דורשות הגנת זרם ומתח שתהיה אמינה ביותר ומאובטחת על מנת להבטיח פעולות בסביבות קיצוניות”. הוא הוסיף כי “משפחת דיודות זו מטפלת גם באתגרים העומדים בפני מעצבי מערכות המתמודדים עם בנייה ורטיקלית יעילה יותר ודרישה לפחות שטח לוח מאשר במכשירים אחרים”.

מערכי הדיודות MDA3KP TVS זמינים בגרסת תקני התעשייה הבאים: M, MA, MXL ו- MX. המכשירים נחשפו לרמות בדיקה שונות על מנת להבטיח שהם עומדים בדרישות הגנה מפני ברקים של כלי טיס כפי שנקבעו בתקן לבדיקה סביבתית של אוויוניקה, RTCA DO-160E (Lightening Induced Transient Susceptibility). הקונסורציום של התעשייה הוא RTCA (the American Radio Technical Commission for Aeronautics) המגבש קונצנזוס סביב סוגיות מודרניזציה קריטיות של תעופה.

מערך הדיודות MDA3KP TVS, 8 דיודות במבנה ורטיקלי ומארז 16-pin surface mount, מאפשר פריסה יעילה וקלות עיצוב, משום שנדרש פחות שטח לוח מעגל מודפס לצד האפשרות של צפיפות חשמל גבוהה יותר. במשפחת מערך הדיודות MDA3KP TVS, כל מבנה ורטיקלי במכשיר מספק את הכוח של שמונה מכשירים קטנים יותר על לוח המעגל המודפס, מה שמייתר את הצורך במספר רב של מכשירים למרות שהכוח המסופק גדול יותר.

הרכיבים, הזמינים בבנייה חד-כיוונית ודו-כיוונית במתחים עומדים של V6 עד V40, מספקים הגנת פריקה אלקטרוסטטית (ESD) וטרנסיינטים חשמליים מהירים (EFT) על פי תקני IEC ודירוג Peak Pulse Power של W3000 ב- 10/1000 µs. עם טווח טמפרטורות מורחב הנע בין Cº 55- עד Cº 150, המכשירים ניתנים למעקב (lot traceable), נבדקו בנחשולי מתח ורמת רגישות הלחות (MSL) שלהם היא רמה 1 – מה שממחיש כי מכשירים אלה מוכנים לשימוש בסביבות בהן התנאים קשים. רמת רגישות הלחות (MSL) מצביע על כך שאין צורך במארז יבש או bake לפני השימוש. ה- power rating של משפחת מערך הדיודות MDA3KP TVS הוא הטכנולוגיה היחידה הזמינה כיום בתעשייה עם רמת סינון זו במארז זה.

משפחת מוצרי הדיודות 3kW MDA diode family מבית חברת Microchip מספקת הגנה על מעגלי מערכת צבאית עבור ruggedized handheld radios, מערכת המיקום הגלובלי (GPS) וציוד לבדיקת תקשורת. יישומי מכשירים אחרים כוללים מערכות תעשיית רכב, ציוד logging תעשייתי, ספקי כוח ומערכות ימיות.

זמינות

לרכישת המוצרים המצוינים כאן, צרו קשר עם איש מכירות חברת Microchip לקבלת פרטי הזמנה, בכתובת https://www.microchip.com/salesdirectory


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות