Power Jacks

היצרן POWER JACKS  מיצר מגוון מגבהים לשימושים שונים. המגבהים מסוגלים להרים עומסים עד 100 טון על ידי שימוש בטכנולוגיית ברגים כדוריים, ברגים פלנטריים או ברגי ACME.

ניתן לקבל את המגבה עם תמסורת חלזונית ביחסי הפחתה שונים ועל ידי כך לקבל את מהירות ההרמה הנדרשת. יחידת ההגבהה ניתנת להרכבה במספר אופנים, ניתן לבחור פתרון של בורג עולה או אום עולה ואת המגבה ניתן לקבל עם הגנה בפני אבק, מפסקי גבול, אנקודר, יציאה נוספת למעצור ואופציות נוספות.

ליצרן סדרות שונות של ג’קים בורגיים – מכניים וכדוריים, תמסורות זוויתיות, תמסורות T, אקטואטורים ליניארים חשמליים וברגים פלנטריים. היתרונות הבולטים בג’קים בורגיים הם היכולת של הג’ק לעמוד במקום (נעילה עצמית) ללא הפעלת כח, הג’קים הבורגיים אמינים ובטיחותיים יותר מג’קים הידראוליים בנושא החזקת המשקל ללא תלות במצב האקטואטור.

POWER JACKS נחשב לייצרן המוביל בממלכה המאוחדת בתחומו, ומספק את מוצריו ושרותיו בין היתר לחברות ענק כמו BMW, FERRARI, BRITISH AIRWAYS, NESTLE ורבים וגדולים נוספים.

את המגבהים ניתן לקבל על פי מפרט ודרישות הלקוח כך שיתאים למצבים בהם יש דרישות ממדיות, דרישה לעבודה בתנאי סביבה קשים כגון סביבה ימית ועוד כך שיתאימו לכל מטרה ואפליקציה.

אביחי בן נעים/מדיטל הייטק
טלפון: 073-2000227
נייד: 054-6707555
דוא”ל: avihai@medital.co.i


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות