חדשות היום

פוג’יטסו מציגה את שרת M6 PRIMERGY RX4770 עם ביצועים גבוהים במיוחד

פוג’יטסו השיקה את שרת PRIMERGY RX4770 M6 המאפשר ביצועים גבוהים במיוחד, עם האצת טרנספורמציה עסקית באמצעות נתונים, וניתוח זיכרון לרמות חסרות תקדים.

המערכת החדשה מספקת ביצועים גבוהים במיוחד, המאפשרים התמודדות עם עומסי עבודה גבוהים, בזכות העובדה ששרת ה- PRIMERGY מופעל על ידי ארבעה מעבדי Intel Xeon Scalable חדשים של דור 3 עם תאוצה בינה מלאכותית (AI) מובנית באמצעות טכנולוגיית למידה עמוקה (deep learning) של אינטל, ומותאם במיוחד עבור זיכרון ה- RAM המהיר ביותר זמין – סדרת 200 Optane Memory Intel של אינטל.

תכנון מערכת חדש מאפשר גם לחוקי הפיזיקה לארוז כמויות עיבוד שאין כמוהו לגורם צורה 3U – עד 112 ליבות לכל מערכת. יכולות אלו מאפשרים לארגונים לצמצם את מרכזי הנתונים המקומיים. על ידי אספקת זיכרון מהיר, בעל קיבולת גבוהה וחסכונית עבור מערכי נתונים גדולים עם עד 48 מודולי DIMM, כולל 24 בזיכרון המתמשך של Intel Optane, יישומי השרת פועלים במהירות רבה יותר.

דחיפה נוספת לדפוסי עומסי עבודה ארגוניים כמו מכונות וירטואליות גדולות מאוד – המשמשות כאחת מאבני היסוד של כל סביבה דיגיטלית – היא גם חלק מהמערכת החדשה, מכיוון שפוג’יטסו הכפילה את קישוריות ה- Intel Ultra Path Interconnect (UPI) של החדש שרתי דורות עם שישה אינטל UPI.

כריסטיאן לאוטנר, סמנכ”ל מכירות מוצרים בפוג’יטסו אירופה מציין: “עם המעבדים והזיכרון האחרונים של אינטל בפנים, השרת החדש PRIMERGY RX4770 M6 מספק את הביצועים הבולטים ותאוצת בינה מלאכותית (AI) להם ארגונים זקוקים כדי להתמודד עם דרישות עסקיות מורכבות יותר וגידול בכמות נתונים. למידת מכונה ועומסי למידה עמוקים חשובים יותר ויותר לסיווג תמונות, זיהוי דיבור, דגימת שפה ויישומים תעשייתיים, אך לעיתים קרובות הם עתירי חישובים ולעיתים קרובות פועלים שעות או ימים. עם שרתים עדכניים אלה, ארגונים יכולים כעת לשפר משמעותית את זמן ההפעלה של עומסי עבודה כאלו ואחרים.”

“המעבד החדש של ה- Gen Xeon Scalable השלישי החדש מספק את היקף הקיבולת, קיבולת הזיכרון ותאוצת הבינה המלאכותית המובנית בכדי לעמוד באתגרי היישום הקריטיים הגדולים ביותר ובניתוחי נתונים,” ציינה ליסה ספלמן, סמנכ”ל תאגיד ומנכ”ל GM מקבוצת Xeon and Memory באינטל. “ארגונים המצוידים במעבדים רבי עוצמה אלה ובזיכרון המתמשך של אינטל Optane בשרת Fujitsu PRIMERGY RX4770 M6 יעמדו לרשותם כדי למקסם את הפוטנציאל שלהם בעידן מרכזי הנתונים.”

תמחור וזמינות

ניתן להזמין שרתי Fujitsu Server PRIMERGY RX4770 M6 המצויידים במעבדי ה- Intel Xeon ה- Scaleable ה- 3 החדשים ובסדרות הזיכרון המתמשכות של Intel Optane 200, ישירות מפוג’יטסו או דרך השותפים העסקיים שלה החל מאוקטובר 2020. התמחור משתנה בהתאם לאזור ולתצורה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות