חדשות היום

בועז גרינברג מונה למנכ”ל ווסטרן דיגיטל ישראל

גרינברג מחליף את שחר בר-אור, שהודיע על סיום עבודתו לאחר 14 שנים בחברה

ווסטרן דיגיטל ישראל מודיעה היום (שני, 24.8) על מינויו של בועז גרינברג למנהל פעילות החברה בישראל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הניהול הטקטי והאסטרטגי של ווסטרן דיגיטל בישראל, הכולל שלושה מרכזי פיתוח: בכפר סבא, בעומר ובתפן. בנוסף לכך, גרינברג יוביל את פעילות פיתוח ה-SSD בישראל.

גרינברג מחליף את שחר בר-אור, שעבד בחברה ב-14 השנים האחרונות, מתוכן כיהן כמנכ”ל ווסטרן דיגיטל ישראל בשבע השנים האחרונות . בר-אור, שהחליט לצאת לדרך חדשה, ציין כי: “לאחר 14 שנים בחברה, מתוכן כשבע שנים כמנהל הפעילות בישראל, החלטתי שהגיע זמני לעזוב את החברה ולצאת לדרך חדשה. יש לי ביטחון מלא בצוות המצוין של החברה בישראל ואסייע בתקופת המעבר עד לסוף השנה. אני בטוח שהפעילות בישראל תישאר אסטרטגית לווסטרן דיגיטל העולמית ולאקוסיסטם הישראלי, בעיקר בזכות הצוות הנהדר שיחסר לי מאוד. אני מאחל לבועז הצלחה גדולה ובטוח שהוא יוביל את החברה להצלחות חדשות.”

בועז גרינברג (47) – הצטרף לסאנדיסק בשנת 2007, אשר נרכשה בהמשך על ידי ווסטרן דיגיטל. במהלך תקופתו בחברה הוא כיהן במספר תפקידים, במסגרתם הוביל פיתוח של מספר דורות של פתרונות ה-iNAND של החברה ומוצרי SSD. לגרינברג תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה מאוניברסיטת תל אביב וטרם הצטרפותו לווסטרן דיגיטל עבד במספר חברות סטארטאפ כ-10 שנים. “אני נרגש לקבל על עצמי את התפקיד החדש ומודה לשחר על תרומתו יוצאת הדופן. ווסטרן דיגיטל ישראל מתמקדת בפיתוח הדור הבא של פתרונות Embedded Storage ו- SSD. צוותי ההנדסה השונים, כולל מרכז פיתוח ה ASIC, מאפשרים פיתוח מקצה לקצה של פתרונות אחסון הפלאש העתידיים. נמשיך להתמקד בגידול עסקי, מובילות טכנולוגית וחדשנות, ובד בבד נמשיך לשתף פעולה עם תעשיית ההיי-טק המקומית”. ציין גרינברג.

 גוראסמי גאנש, סמנכ”ל בכיר בווסטרן דיגיטל העולמית שאחראי על תחום הטכנולוגיה וההנדסה בחברה הוסיף “אני רוצה להודות לשחר בר-אור על המנהיגות שהוא הפגין בתפקידיו בווסטרן דיגיטל ישראל ומאחל לו בהצלחה בכל אשר יעשה בעתיד. אני רוצה לברך את בועז עם כניסתו לתפקיד החדשה כמנהל הפעילות המקומית ולאחל לו בהצלחה. לווסטרן דיגיטל ישראל ישנה חשיבות אסטרטגית מהמעלה הראשונה עבורנו ואני בטוח שבועז ימשיך לבנות ולהוביל את החברה ויהווה מקור השראה לחדשנות ולביצועים ברמה הגבוהה ביותר.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות