חדשות היום

Africa Mobile Networks (AMN) מרחיבה את החוזה עם גילת להפעלת רשת התמסורת הסלולרית הגדולה ביותר באפריקה, באמצעות לווין

הרשת של AMN, אשר מתבססת על הטכנולוגיה של גילת, משרתת מספר חברות תקשורת

Tier-1בלמעלה מ-10 מדינות ברחבי אפריקה

פתח תקווה, ישראל, 3 באוגוסט 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום על הרחבת החוזה עםAfrica Mobile Networks (AMN) להפעלת רשת התמסורת הסלולרית הגדולה ביותר באפריקה, באמצעות לוויין. הרשת של AMN אשר מתבססת על הטכנולוגיה של גילת, משרתת מספר חברות תקשורת Tier-1 בלמעלה מ-10 מדינות ברחבי אפריקה.

“AMN בחרה בגילת, בזכות הטכנולוגיה המעולה של החברה, על מנת להרחיב את רשת התמסורת הסלולרית הגדולה ביותר באפריקה באמצעות לוויין אשר הוקמה על ידי AMN ומופעלת באמצעות טכנולוגיית ה-VSAT של גילת”, אמר מייקל דרסי, מנכ”ל AMN. “אנו שמחים לתרום לסגירת הפער הדיגיטלי באמצעות הרחבת הגישה לרשת שלנו במדינות נוספות והגעה ליותר אוכלוסיות באזורים מרוחקים”.

“זהו כבוד לגילת לחזק את השותפות העסקית רבת השנים עם AMN ולהיבחר פעם נוספת לספק פתרונות איכותיים לתמסורת סלולרית באמצעות לווין, אשר ישרתו חברות תקשורת Tier-1 בכיסוי הרשת ברחבי אפריקה” אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית רשתות פס רחב בגילת. “גילת סיפקה למעלה מ-2,000 טרמינלי VSAT ל-AMN ושמחה לקחת חלק בתוכניות המעבר מרשתות 2G/3G לרשתות 4G, בעת בה הדרישה לתקשורת נתונים עולה.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות