חברת Microchip יצאה לשוק עם הערכה Ensemble Graphics Toolkit ללא עלות, ללא צורך ברשיון וללא דמי תמלוגים שמיועדת לפיתוח ממשק משתמש גרפי SpeedLinux

ערכת כלים לממשק משתמש גרפי לקבלת יכולות של מעבד זעיר משופר ל- Linux ל- 32 סיביות, מיועדת לתצוגות גרפיות עם רזולוציה בטווח הנמוך ובטווח הבינוני

צ’נדלר, אריזונה, בספטמבר 2020 – ממשקי משתמש גרפיים (GUI) ותצוגות מסך-מגע אינטראקטיביות מספקים חוויות משתמש אינטואיטיביות ביישומים שונים, בהם נכללים בקרות רובוטיות ובקרות מכונה, ממשקי משתמש לציוד רפואי, למערכות מכשור לכלי רכב ולאוטומציה של בתים ומבנים. ממשק משתמש גרפי מתוכנן היטב מאפשר למשתמשים לעבד מידע במהירות רבה יותר ולפעול הדדית בצורה יעילה יותר עם מוצר. חברת Microchip Technology Inc. (נסד”ק: MCHP) הודיעה היום על ערכת כלים חדשה לפיתוח ממשק משתמש גרפי שנוספה לתיק המוצרים שלה, הכולל מעבדים זעירים (MPU) ל- 32 סיביות, שפועלים במערכות Linux, ועוזרים למתכננים של תצוגות גרפיות בתחומי התעשייה, הרפואה, מוצרי הצריכה והרכב, להקטין את עלות הפיתוח ולקצר את זמן היציאה לשוק.

ערכת הכלים הגרפיים Ensemble Graphics Toolkit החדשה היא סוויטת ממשק משתמש גרפי, במקור פתוח, ללא עלות, לתכנות ב- C++, שמיועדת לסדרות החברה SAMA5 ו- SAM9 של המעבדים הזעירים מבוססי המעבדים Arm®Cortex®-A5  ו- ARM926EJ-S™, לרבות מוצרים של ‘מערכות במארז’ ו’מערכות על מודול’. הערכה Ensemble Graphics Toolkit עברה תהליך אופטימיזציה כדי להתאים למעבדים זעירים של 32 סיביות של Microchip שפועלים עם מערכת ההפעלה Linux. באמצעות ניצול היתרון של האצת החומרה שקיימת בבסיסם, לרבות בקרים גרפיים ומפענחי וידיאו, כאשר אפשר, ערכת הכלים מספקת חווית משתמש בביצועים גבוהים בתצוגות גרפיות ברזולוציות שבטווח הנמוך והבינוני, שמגיעות עד XGA (1024 על 768 פיקסלים).

קוד מותאם באופטימיזציה מאפשר עקבת מעגל קטנה יותר של זיכרון וחוסך את כל עלויות החומרים (BOM). הביצועים היעילים הקשורים לפתרונות גרפיים אחרים, שמסתמכים על ליבות לביצועים גבוהים ועל האצה גרפית בתלת ממד (3D) מאפשרים ליצור ממשקי משתמש גרפי עשירים שמתאימים למעבדים זעירים בצריכת הספק יעילה של Microchip. בנוסף, אפשר לשפר באופטימיזציה את Ensemble Graphics Toolkit ו-Linux לקבלת הפעלה קרה מהירה – עם זמן הפעלה של פחות משלוש שניות מאתחול קר, אשר נדרש ליישומים כדוגמת אשכולות לוח מחוונים המשמשים בכלי רכב.

“בזמן שלכלים אחרים יש צורך במעבדים זעירים לביצועים גבוהים, שצורכים יותר הספק ושעלותם גבוהה יותר, סוויטת הפיתוח ללא עלות שעליה מדברים, היא כלי רב יכולת לביצוע אופטימיזציה של הספק העיבוד”, אמר רוד דרייק [Rod Drake], סגן נשיא של היחידה העסקית MPU32 של Microchip. “אנשי פיתוח יכולים לקבל ממשקי משתמש גרפיים מודרניים עם חווית משתמש מצוינת ועם עלויות חומרים נמוכות, צריכת הספק נמוכה וחיי מדף ארוכים יותר לפתרון – במקביל למראה יוקרתי.”

הערכה Ensemble Graphics Toolkit של Microchip זמינה ללא צורך ברשיון או בתשלומי תמלוגים לכל אנשי הפיתוח של ממשקים גרפיים. הערכה Ensemble Graphics Toolkit משלימה את הסוויטה הגרפית MPLAB® Harmony שממוקדת בחומרה בלבד/במערכת הפעלה זמן אמת (RTOS), המשובצת במסגרת פיתוח התוכנה, אשר גם היא מספקת חווית משתמש גרפי ללא עלות וללא תמלוגים.

ערכת הכלים משולבת במלואה בקו המוצרים העיקרי של Microchip – Linux4SAM, ובהצעה של Linux – תמיכה לטווח הארוך (LTS). בנוסף לתמיכה במשפחות המעבדים הזעירים של Microchip, Linux4SAM כולל תמיכה בדרייבר לטווח רחב של הרכיבים שלו, לרבות משפחת maXTouch®, הכוללת בקרי מסך מגע, התקני זיכרון, התקני ניהול הספקים והתקנים אנלוגיים, וכן, רכיבים ומודולים לרישות קווי ואלחוטי. משפחת Linux4SAM מתעדכנת בקביעות ותומכת בכל המעבדים הזעירים של Microchip, במשך כל שנות חיי המוצר.

כלי פיתוח

הערכה Ensemble Graphics Toolkit של Microchip היא סוויטת מסגרת עבודה שלמה לתוכנה וכלים. אפשר לקבל הדרכה ותמיכה בכל רחבי העולם בכתובת www.microchip.com/EGT.

מחיר

הערכה Ensemble Graphics Toolkit של Microchip זמינה ללא עלות וללא תמלוגים לכל המשתמשים, והיא כוללת תמיכה מלאה מ- Microchip. היא מבוססת על רשיון היתר Apache 2.0 במקור פתוח.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות