אנבידיה מציגה את הקפיצה הבין-דורית הגדולה ביותר של GeForce – סדרת המעבדים הגרפיים GeForce RTX 30

מעבדי ה-GPU החדשים מבוססים על ארכיטקטורת NVIDIA Ampere ועל הדור השני של טכנולוגיית RTX, מכפילים את ביצועי המחשוב ביחס לארכיטקטורת טיורינג, ומאפשרים שימוש בבינה מלאכותית ובטכנולוגית מעקב קרני-אור בזמן אמת בתחום הגיימינג

חברת NVIDIA חשפה היום את סדרת המעבדים הגרפיים (GPU) החדשה שלה GeForce RTX 30 Series, המבוססת על ארכיטקטורת NVIDIA Ampere ומהווה את הקפיצה הבין-דורית הגדולה ביותר בהיסטוריה של סדרת GeForce.

המעבדים GeForce RTX 3090, 3080, 3070 שוברים שיאים ומאפשרים הכפלה של ביצועים, והגדלה פי 1.9 של היעילות האנרגטית ביחס לדור הקודם של המעבדים שהיה מבוסס על ארכיטקטורת טיורינג. המעבדים הגרפיים החדשים מנצלים את היתרון של הדור השני של טכנולוגיית NVIDIA RTX – פלטפורמת הגיימינג למחשבים החזקה בעולם, כדי לספק לגיימרים חוויית משחק חסרת תקדים עם מעקב קרני-אור בזמן אמת (real-time ray tracing) ושימוש בבינה מלאכותית.

סדרת המעבדים החדשה נחשפה על ידי מנכ”ל ומייסד אנבידיה, ג’נסן הואנג, באירוע בו הוכרז גם שיתוף הפעולה של החברה עם Epic Games במסגרתו יוטמעו בפורטנייט, המשחק שכבר הפך לתופעה תרבותית כלל עולמית, טכנולוגיות חדשניות ואפקטים של מעקב קרני-אור בזמן אמת, השתקפויות אור, צללים ותאורה סביבתית שתעניק לגיימרים חוויית משחק סוחפת ונאמנה למציאות.

בנוסף חשף הואנג כלים עוצמתיים עבור גיימרים, לרבות טכנולוגיית NVIDIA Reflex שהופכת משחקים תחרותיים למהירים יותר, יישום Omniverse Machinima לשיפור גרפי במנועי משחקי-וידאו בזמן אמת ואת NVIDIA Broadcast, הרותמת בינה מלאכותית כדי להפוך כל חדר לאולפן שידור.

“ההשקה היום של מעבדים גרפיים מבוססי NVIDIA Ampere היא צעד ענק לעבר העתיד”, אמר הואנג. “בזכות אלפי שנות עבודה של מהנדסים, סדרת המעבדיםGeForce RTX 30 מהווה את הקפיצה הבין-דורית הגדולה ביותר שלנו אי פעם. טכנולוגיית NVIDIA RTX משלבת יכולות לתכנות הצללה, מעקב אחר קרני-אור ובינה מלאכותית ומאפשרת למפתחים ליצור עולמות חדשים לחלוטין. בעוד 20 שנה נסתכל אחורה ונבין שעתיד הגיימינג התחיל כאן”.

קפיצת המדרגה של NVIDIA Ampere – הדור השני של RTX

טכנולוגיות פורצות דרך ומעל שני עשורים של מחקר ופיתוח בתחום הגרפיקה מאפשרים את הביצועים חסרי התקדים של סדרת המעבדים הגרפיים החדשה GeForce RTX 30 וארכיטקטורת Ampere:

  • מעבדי סטרימינג חדשים – אבני היסוד של המעבדים הגרפיים המהירים והיעילים בעולם, מציעים הכפלה של מדד FP32 ביחס לדור הקודם ועוצמת מחשוב של 30 Shader-TFLOPS
  • דור שני של ליבות RT המכפילים את כושר העיבוד ביחס לדור הקודם, בנוסף על מעקב מקביל אחר קרני אור, הצללה וכושר חישוב עם עוצמת מחשוב של 58 RT-TFLOPS
  • ליבות טנסור מהדור השלישי עם כושר עיבוד כפול ביחס לדור הקודם שהופכות את המעבדים למהירים ויעילים יותר בהרצה של יישומי בינה מלאכותית כמו NVIDIA DLSS ועוצמת מחשוב של 238 Tensor-TFLOPS
  • NVIDIA RTX IO שמאפשר הטענה מהירה מבוססת GPU וחילוץ של הנכסים הדחוסים של המשחק באופן שמאיץ את הביצועים פי 100 ביחס לכוננים או ממשקים של התקני אחסון מסורתיים. בשילוב עם Direct Storage for Windows של מיקרוסופט, RTX IO מסיט עומסים השקולים לעשרות ליבות של מעבדי CPU למעבד ה-RTX הגרפי כדי להציע שיפור בקצב הפריימים והטענת משחק כמעט מיידית.
  • הזיכרון הגרפי המהיר בעולם,GDDR6X – תוצר עבודה משותפת של אנבידיה יחד עם Micron שמציע מהירויות הקרובות ל-1TB לשנייה של זיכרון-מערכת עבור יישומי כרטיס הזיכרון הגרפי, וממקסם ביצועי משחקים ויישומים.
  • טכנולוגיית N8 NVIDIA מבית סמסונג, שמאפשרת צפיפות טרנזיסטורים ויעילות גבוהים יותר.

RTX מגיע לפורטנייט ו- Call of Duty: Black Ops Cold War

המעבדים החדשים יאפשרו להביא את שיפורי RTX למשחקים הפופולריים בעולם. הראשונים מבין משחקי ה-AAA היו Call of Duty: Black Ops Cold War ואחרים כגון Cyberpunk 2077, Dying Light 2 ו-Watch Dogs: Legion. כעת יצטרף אליהם גם פורטנייט.

כותרים נוספים שכבר משווקים עם תמיכה במעקב קרני-אור הם Control, Minecraft with RTX Beta for Windows 10 ו-Wolfenstein: Youngblood. בנוסף, מעקב קרני-אור נתמך בממשקים הפופולריים בשוק, כגון Microsoft DirectX Raytracing ו-Vulkan, וכן במנועי משחק המשמשים מפתחים כגון Unreal, Unity, Frostbite, id Tech, Northlight, Luminous, 4A ומנועים אחרים.

טכנולוגיית DLSS: האצת משחקים מבוססת בינה מלאכותית

טכנולוגיית NVIDIA DLSS היא אחת מפריצות הדרך הגדולות ביותר בעשור האחרון, שרותמת את כוח העיבוד של למידת מכונה המבוססת על ליבות RTX Tensor. כאשר היא בשימוש, DLSS (הנתמכת באופן בלעדי בסדרת המעבדים GeForce RTX) משפרת ביצועי כותרים כגון Control, Minecraft with RTX Beta for Windows 10 ו-Death Stranding. טכנולוגיית DLSS תגיע בקרוב לכותרים Boundary, Bright Memory Infinite, Call of Duty: Black Ops Cold War, Cyberpunk 2077, פורטנייט, Ready or Not, Scavengers ו- Watch Dogs: Legion.

דרכים חדשות לשחק

לצד סדרת המעבדים החדשה, אנבידיה הכריזה גם על שלוש טכנולוגיות שפותחו על מנת להעשיר את חוויית המשחק לגיימרים, לעוסקים בשידור תוכן, לשחקני esports מקצוענים וליוצרים:

  • NVIDIA Reflex: גיימרים שואפים לשיהוי הקטן ביותר במשחקים תחרותיים מאחר שהדבר מאפשר למחשב שלהם להגיב מהר, ומאפשר להם לשחק בדיוק רב יותר. NVIDIA Reflex היא מאגד טכנולוגיות חדש שמשפר ומודד את השיהוי של המערכת. NVIDIA Reflex Low-Latency Mode היא טכנולוגיה שהוטמעה כבר בכותרי esports פופולריים כגון Apex Legends, Call of Duty: Warzone, פורטנייט ו-Valorant ומפחיתה שיהוי בכ-50 אחוז. טכנולוגיית NVIDIA Reflex Latency Analyzer מזהה את הקלט מהעכבר ומודדת את הזמן עד שהפיקסלים מגיבים על המסך (למשל, רשף של ירי). טכנולוגיה זו מוטמעת כבר במסכי NVIDIA G-SYNC Esports Hz360 החדשים, שצפויים להגיע לשוק בסתיו מיצרנים כגון אייסר, Alirnware, אזוס ו-MSI ונתמכת על ידי מוצרי esports של היצרניות המובילות אזוס, לוג’יטק, רייזר ו-SteelSeries. עד היום, מדידת שיהוי הייתה בלתי אפשרית עבור גיימרים, ודרשה מצלמות מהירות וציוד ייחודי בשווי של כ-7,000 דולר.
  • NVIDIA Broadcast: כ-20 מיליון גיימרים שמשדרים משחקים בשידור חי יכולים להפוך את ביתם לאולפן שידור בעזרת הטכנולוגיה החדשה הזו – פלאגין אוניברסלי שמגביר את איכות הסאונד של המיקרופון ומצלמות הרשת בעזרת אפקטים של בינה מלאכותית שזוכים להאצה בעזרת RTX כגון הפחתת רעשים, אפקטים של רקע וירטואלי ומסגרת אוטומטית.
  • טכנולוגיית Omniverse Machinima: עולם הגיימינג המודרני ממשיך את המסורת של אמנות הסיפור, במסגרתה נכסים מתוך משחקים משמשים ליצירת יצירות כמו-קולנועיות. Omniverse Machinima הופכת את האמנות הזו לקלה יותר, עם כלים מתקדמים ומנוע שפותח ליצירת פיזיקת משחק נאמנה למציאות, סימולציה של אור, מרקם של משטחים ועוד. משתמשים יכולים לקחת נכסים מתוך משחקים התומכים בטכנולוגיה ולהשתמש במצלמה שלהם ובבינה מלאכותית כדי ליצור דמויות, להוסיף פיזיקה נאמנה למציאות, אנימציה של גוף ופנים ואנימציית קול, ואז לפרסם את היצירות שלהם באיכות כמו-קולנועית על ידי יכולות הרינדור של סדרת RTX 30. הירשמו כדי לקהל התראה על פתיחה ראשונית של הטכנולוגיה.

 

זמינות ומחירים מומלצים:

GeForce RTX 3080 יהיה זמין החל מ-17.9

GeForce RTX 3090 יהיה זמין החל מ-24.9

GeForce RTX 3070 יהיה זמין החל מאוקטובר

רכישה של מעבד או מערכת מסדרת GeForce RTX 30 תזכה בהורדה למחשב של Watch Dogs: Legion ומינוי לשנה לשירותי המשחק בענן NVIDIA GeForce Now.

  • GeForce RTX 3080 — Starting at $699, the RTX 3080 is the ultimate gaming GPU — up to 2x faster than the RTX 2080. Featuring 10GB of the new high-speed GDDR6X memory running at 19Gbps, the RTX 3080 can consistently deliver 60 frames per second for 4K resolution gaming.
  • GeForce RTX 3070 — Starting at $499, the RTX 3070 is faster than the RTX 2080 Ti at less than half the price, and on average is 60 percent faster than the original RTX 2070. It is equipped with 8GB of GDDR6 memory, hitting the sweet spot of performance for games running at 4K and 1440p resolutions.
  • GeForce RTX 3090 — At the top of the stack is the RTX 3090, priced at $1,499 and referred to as the “BFGPU” — Big Ferocious GPU. It even comes with a silencer — a three-slot, dual-axial, flow-through design that is up to 10x quieter than the TITAN RTX and keeps the GPU up to 30 degrees C cooler. Its 24GB of GDDR6X memory can tackle the toughest AI algorithms and feed massive, content creation workloads. The RTX 3090 is up to 50 percent faster than the current ultimate PC graphics card, TITAN RTX, enabling gamers to experience 60 fps in 8K resolution across many top games.
  • The GeForce RTX 3090, 3080 and 3070 GPUs will be available as custom boards, including stock-clocked and factory-overclocked models, from top add-in card providers such as ASUS, Colorful, EVGA, Gainward, Galaxy, Gigabyte, Innovision 3D, MSI, Palit, PNY and Zotac and as Founders Editions from nvidia.com.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות