מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase

המובילה בתחום מסד נתונים NoSQL בסביבות מרובות עננים

מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית  מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

בין לקוחותיה הגדולים והבולטים של Couchbase ברחבי העולם ניתן למנות חברות כגון:eBay, LinkedIn, Marriot Tesco, United ועוד ובישראל: אמדוקס, מכבי שרותי בריאות, צה”ל, LivePerson ועוד.

מלם תים מספקת פתרונות לארגונים הגדולים והמובילים בישראל ובחרה ב- Couchbase להיות פלטפורמת הנתונים המובילה הבאה של לקוחותיה בכלל ולשיפור תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית בפרט. הכרה זו מעצימה את מערכת היחסים בין שתי החברות ואת המחויבות שלהן ללקוחותיהן המשותפים.

שלא כמו  בסיסי נתונים NoSQL אחרים, Couchbase מספקת בסיס נתונים לסביבות מרובות עננים ועד למכשירי הקצה,  המציע יכולות של גמישות, זמינות ושרידות הנדרשות עבור יישומים עסקיים קריטיים.

 Couchbase פועלת בסביבות מודרניות ודינמיות, בכל סוגי העננים, אם בניהול הלקוח (customer-managed), בניהול מלא כשירות, או בהתקנה מקומית (on-Perm). Couchbase בנויה בסטנדרטים פתוחים, תוך שילוב בין יתרונות          ה- NoSQL, ביחד עם העוצמה של SQL המוכר, המפשטים את המעבר ממסדי נתונים מבוססי SQL (rational).

ליאור טגור, מנהל פעילות ישראל ורוסיה בחברת Couchbase: “אנחנו שמחים על הצטרפות מלם תים למשפחת השותפים שלנו, שמתרחבת במהירות. כשותפה לפתרון, מלם תים תסייע לקדם את הצלחת הלקוחות הקיימים ותפתח את הדלת עבור פתרונות Couchbase ללקוחות חדשים. אנו נרגשים מהצמיחה העסקית המשותפת שלנו בישראל”.

זאב גל צור, מנהל תים תוכנה – חטיבת פתרונות התוכנה במלם תים: “ההכרזה על השותפות מעצימה את המחוייבות של מלם תים ו- Couchbase לספק את הפתרונות והשירותים הטובים ביותר, המסייעים ללקוחות לעצב, לבנות ולנהל את פתרונות מסדי הנתונים, עם ביצועים גבוהים, זמינות והדרגתיות ועם TCO (Total Cost of Ownership) נמוך יותר”.


בתמונה: זאב גל צור, מנהל תים תוכנה מקבוצת מלם תים. צילום ענבל מרמרי

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות