חדשות היום

סיוה תציע פתרון אודיו תלת-מימדי לאוזניות אלחוטיות ומכשירים לבישים; מודיעה על שיתוף פעולה עם VisiSonics האמריקאית

בנוסף, הציגה סיוה טכנולוגיית חישה מתקדמת המאפשרת מודעות סביבתית באוזניות אלחוטיות

(הרצליה, 23 בספטמבר 2020)  ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), תשתף פעולה עם VisiSonics האמריקאית בפיתוח פתרון אודיו תלת-מימדי, המדמה צלילים היקפיים מדויקים תוך מיקומם במרחב סביב המשתמש.

VisiSonics מפתחת טכנולוגיות אודיו תלת-מימדיות ועם לקוחותיה נמנות חברות בתחומי הגיימינג, המציאות המדומה, המוזיקה והקולנוע. שילוב תוכנת האודיו בתלת-מימד RealSpace של VisiSonics עם מעבדי האותות וטכנולוגיית היתוך החיישנים MotionEngine של סיוה יאפשר ליצרנים לספק חווית שמע מדויקת באוזניות אלחוטיות מהדור החדש ובמוצרי מציאות מדומה ורבודה.

מנכ”ל VisiSonics, ד”ר רמאני דוריסוואמי, אמר: “סיוה הוכיחה את הצלחתה בתחום מעבדי האותות, המשולבים במיליארדי מכשירים של יצרנים מובילים. באמצעות שיתוף הפעולה עמה נוכל לשלב את הטכנולוגיה שלנו באוזניות ומכשירים לבישים, להאיץ את יישומה בשוק ולהביא את האודיו התלת-מימדי לכל אחד”.

סמנכ”ל השיווק של סיוה, משה שייר, הוסיף: “טכנולוגיית האודיו בתלת-מימד של VisiSonics מספקת חווית שמע מדהימה, ושילוב הטכנולוגיות של שתי החברות ירחיב את השימוש באודיו עם מודעות קונטקסטואלית במוצרי סלולר ומכשירים לבישים, הצפויים להאצה משמעותית עם כניסת דור 5”.

מודעות קונטקסטואלית באוזניות

אתמול הודיעה סיוה על השקת טכנולוגיית חישה חדשה בשם MotionEngine Hear המיועדת לאוזניות אלחוטיות ומכשירי שמיעה. הטכנולוגיה החדשה משלבת תוכנה וחומרה, ותאפשר ליצרני שבבים ומכשירים להוסיף ממשקי שימוש ומודעות קונטקסטואלית כמו בקרת מחוות ראש, הקשות, ומעקב אחר פעילות גופנית, לצד אודיו תלת-מימדי – תוך שימוש בחיישני תנועה בלבד.

הטכנולוגיה של סיוה ניתנת לשילוב במעבדי אותות של החברה וכן בסדרת המעבדים המרכזיים Cortex-M של ARM ו-RISC-V, המשולבים במגוון רחב של מכשירי שמע. כמו-כן, הטכנולוגיה החדשה תומכת במגוון חיישנים רחב של יצרנים מובילים, בהם STMicroelectronics, Bosch-Sensortec, ו-TDK InvenSense.

ביקוש גדל

להערכת סיוה, הביקוש לאזניות אלחוטיות ומכשירי שמע ממשיך לגדול משמעותית, וצפוי להגיע לפי הערכות שונות ליותר מ-630 מיליון מכשירים ב-2025. בדוח שפרסמה קוואלקום לאחרונה (“State of Play  Report 2020”), מעריכה קוואלקום כי מודעות קונטקסטואלית באוזניות אלחוטיות הוא אחד התחומים הזוכים להתעניינות הרבה ביותר בקרב צרכנים.

מנהל חטיבת היתוך החיישנים של סיוה, צ’אד לוסיין, אמר: “השימוש באוזניות אלחוטיות התרחב הרבה מעבר להאזנה למוזיקה או שיחות טלפון. הצרכנים מצפים היום למכשיר בעל מודעות קונטקסטואלית המשלב יישומי כושר גופני, בידור, מציאות רבודה וגיימינג. טכנולוגיית היתוך החיישנים החדשה שלנו עונה על ביקוש זה ומספקת ללקוחותינו את היכולת לשלב יכולות אלה במכשירים”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות