אינטל איגנייט בוחרת חברות לתכנית הצמיחה שלה לסטארטאפים וממנה את רני נחמיאס למנכ”ל אינטל איגנייט תל-אביב

איגנייט מתחילה את הסבב השלישי של תכנית הצמיחה לסטארטאפים שייערך אונליין בחודש הבא בהמשך להרחבת התכנית לגרמניה וארה”ב

תל אביב, ישראל – 20 באוקטובר, 2020 – אינטל איגנייט, תכנית הצמיחה של אינטל לסטארטאפים, הודיעה היום על מינויו של רני נחמיאס למנכ”ל התכנית בתל-אביב. צחי וייספלד, אשר הוביל עד היום את איגנייט בתל אביב, ישמש מעתה כמנכ”ל ומנהל הפעילות הגלובלית של אינטל איגנייט בהמשך להתרחבות התוכנית למינכן שבגרמניה ולאוסטין, טקסס שבארה”ב. איגנייט הודיעה גם על 10 החברות שנבחרו להשתתף בסבב השלישי של התוכנית בתל אביב.

נוסף על תפקידו כמנטור למשתתפי איגנייט בשני הסבבים הראשונים של התוכנית, רני מביא עמו 20 שנות ניסיון ביזמות. הוא ייסד את סטארטאפ אבטחת המידע Alcide ב- 2016, שם הוא כיהן כמנכ”ל והקים את פעילות הצלחת הלקוחות הגלובלית ב- Dynamic Yield (אשר נרכשה על ידי McDonald’s). קודם לכן, רני היה בצוות ההנהלה של LivePerson ו- Amdocs.

“אני שמח על ההזדמנות להצטרף לצוות אינטל איגנייט בזמן כה מיוחד”, אמר רני נחמיאס. “איגנייט אינה עוד תוכנית סטארטאפים. מדובר בתוכנית אשר תוכננה בקפידה כדי לתת לכל חברה את הכלים הנדרשים לה כדי לצמוח משמעותית. ההרחבה העולמית, עליה דווחה אינטל לאחרונה, מהווה עדות אמיתית להצלחת הצוות עד כה וליתרונות המשמעותיים שמספקת התוכנית לסטארטאפים. בחרנו מקבץ מעולה של חברות לסבב הבא ואני כבר נרגש להתחיל לעבוד עם כל אחת מהן”.

10 החברות שנבחרו להשתתף בסבב השלישי של אינטל איגנייט, אשר יחל ב- 2 בנובמבר, נבחרו מבין למעלה מ- 230 חברות אשר הגישו את מועמדותן – הכי הרבה חברות שהגישו מועמדותן עד היום. 150 מהחברות לא צלחו את הסינון שנערך דרך Zoom, אשר צמצם את מספר המועמדים ל- 75. 18 חברות הגיעו לשלב הסופי של ראיונות שנערכו מול 60 שופטים: 30 קרנות הון סיכון ו- 30 בכירים מאינטל. בעוד מגפת הקורונה עדיין משפיעה על השגרה שלנו, התוכנית כולה תהיה וירטואלית ותחל בציוות כל סטארטאפ עם מנטור מהתעשייה. התוכנית תכלול גם סדנאות דרכי הגעה לשוק, מכירות וממשל, מפגשים עם מומחים ועם הצוות של אינטל איגנייט, מפגשי עדכון, היכרות עם קרנות הון סיכון מובילות וסדנאות מיינדפולנס שיעזרו להם להתמודד עם הלחצים הרבים העומדים מולם”.

החברות בסבב השלישי, אשר גייסו כל אחת ממוצע של למעלה מ- 5 מיליון דולר, הינן:

  • Armo פיתחה פלטפורמה המשתמשת ב- DevOps כדי להטמיע סביבות מאובטחות באופן אוטומטי, ליצור אבטחת מידע ללא חיכוך וגישור על הפער בין DevOps לאבטחת מידע
  • ai יוצרת מידע ויזואלי סינטטי של העולם
  • Komodor הינה פלטפורמת פתרון בעיות עבור DevOps ו- SRE אשר תוכננה להחזיר שליטה על המערכות המודרניות המבוזרות ולספק פלטפורמה אחידה לצוותי ה- DevOps כדי לנהל מקרים החל מזיהוי ועד לפתרון
  • Konnecto מאפשרת לחברות לחשוף ולשבש את דרכי הצרכנים של מתחריהם בעזרת שימוש במדע נתונים ייחודי על טביעת כף הרגל הדיגיטלית של הצרכנים.
  • Lightsolver בונה פותר בעיות אופטי בהשראת קוואנטום כדי למצוא פתרונות אופטימליים לרוב בעיות המחשוב המסובכות בזמן קצר יותר.
  • Lynx מאפשרת לארגוני בריאות לשתף מידע רגיש באופן פרטי ומאובטח.
  • Oolo – מספקת את הפתרון הראשון בעולם לזיהוי בעיות על בסיס בינה מלאכותית, במיוחד עבור חברות מדיה דיגיטלית.
  • Orca AI מפתחת כלי ניווט חכמים לתעשיית הספנות, המונעים התנגשויות ומצילים חיים.
  • Solvo – מסייעת למפתחים, מהנדסי DevOps ו- DevSecOps לאבטח את יישומי הענן שלהם ולמנוע פריצות כתוצאה מהגדרה שגויה.
  • Valerann – מציגה נקודת מבט שונה לתעשיית ה- IT והופכת תשתיות דרכים קיימות למקור מקיף של מידע וקישוריות.

“על אף התקופה המאתגרת, איגנייט ממשיכה לצמוח, לקבל את המספר הגדול ביותר של מועמדים שקיבלנו עד היום ולהתרחב גלובלית”, אמר צחי וייספלד מנכ”ל ומנהל הפעילות הגלובלית של אינטל איגנייט. “ללא ספק קיים צורך בתוכנית סטארטאפים המספקת פתרונות לאתגרים הגדולים ביותר מולם מתמודדים הסטארטאפים היום. איגנייט מספקת את האמינות והסמכות שרק חברת טכנולוגיה גלובלית כמו אינטל יכולה לתת. היא מספקת גישה בין לאומית לשווקים, ללקוחות, למומחים ומעניקה את תשתית התמיכה שכל מנכ”ל סטארטאפ יכול לחלום עליה מבלי לדרוש דבר בתמורה. איגנייט משתמשת במשאבים הגדולים של אינטל וכן בסביבת טכנולוגיה גדולה יותר, כדי להביא באמת את הטובים והמוכשרים ביותר כדי לסייע לסטארטאפים. אני גאה מאד בכל ההישגים של הצוות עד כה ובטוח שרני יעזור לנו להמשיך לצמוח ולשגשג”.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות