חדשות היום

גילת מודיעה על חידוש והרחבת חוזה לאספקת שירותי ניהול תמסורת סלולרית בהיקף של 20 מיליון דולר למפעילת תקשורת סלולרית Tier-1 בארה”ב

גילת הופכת לספקית היחידה אשר תאפשר למפעילת התקשורת שירותי תמסורת LTE ושירותי תקשורת חיוניים במקרי אסון מקצה לקצה, לצד החלפת טכנולוגיות הלוויין הקיימות

 

פתח תקווה, ישראל, 22 באוקטובר 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום על חידוש והרחבת חוזה לאספקת שירותי ניהול תמסורת סלולרית למפעילת תקשורת Tier-1 בארה”ב, לתקופה של שלוש שנים ובסך של 20 מיליון דולר.  באמצעות חוזה זה, גילת הופכת לספקית היחידה אשר תאפשר למפעילת התקשורת שירותי תמסורת LTE והבטחת שירותי תקשורת חיוניים במקרי אסון מקצה לקצה, לצד החלפת טכנולוגיות הלוויין הקיימות.

הרחבת החוזה המשמעותית, הוענקה לגילת בשל מומחיותה המוכחת באספקת שירותי ניהול ובזכות טכנולוגיית ה-LTE על גבי לוויין המובילה שלה. בנוסף לכך, גילת הפגינה יכולות ייחודיות בכל שלושת הממדים: טכנולוגיה, אספקה ותפעול. הטכנולוגיה המתקדמת של גילת מבטיחה את חווית המשתמש הרצויה ומאפשרת מעבר חלק ל-5G, לצד מתן מענה תפעולי שוטף לצרכי היומיום באופן עקבי ומקצועי.

“אנו שמחים להיבחר על ידי מפעילת תקשורת אמריקאית Tier-1 לספק שירותי ניהול במסגרת חידוש והרחבת חוזה משמעותי זה לשלוש שנים נוספות. זוהי עדות ליכולות השירות האיתנות של גילת בתחום זה”, ציינה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית פעילות מסחרית בגילת רשתות לוויין. “אני מרוצה מכך שאסטרטגיית שירותי הניהול של גילת מוכיחה את עצמה באופן גלובלי וכך מבטיחה חוזים חשובים עם לקוחות גדולים ברחבי העולם”.

 


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות