חדשות היום

חברת Infinidat ממנה את שחר בר-אור לסמנכ”ל מוצרים עולמי חדש

המינוי מחזק את צוות ההנהלה וממשיך את מסלול הצמיחה של החברה

חברת Infinidat, הספקית המובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, ממנה את שחר בר-אור לסמנכ”ל מוצרים עולמי ומנכ”ל פעילות מרכז הפיתוח בישראל. בר-אור יהיה אחראי על פעילות המו”פ, בקרת איכות וחדשנות במוצרים, כמו גם תפעול ומערכות מידע, וידווח ליו”ר הדירקטוריון, בועז חלמיש.

שחר בר-אור מצטרף ל- Infinidat מ- Western Digital, בה כיהן כסמנכ”ל הנדסת מערכות משובצות מחשב ומוביל המטה בישראל במשך למעלה מחמש שנים. לפני כן עבד ב- SanDisc קרוב לתשע שנים. בר-אור הוא בעל ניסיון של למעלה משני עשורים בתפקידי הנהגה בתעשיית הטכנולוגיה.

חלמיש אמר כי: “עם שחר תהיה לנו יכולת יוצאת דופן להוביל את צוותי המוצרים שלנו ברחבי העולם ובמטה הישראלי. יש בו את השילוב הטוב ביותר של כישורי מנהיגות, מומחיות, ניסיון ורצון לעזור ל- Infinidat להגיע ליעדי הצמיחה השאפתניים שלה ולהתקדם בחדשנות אסטרטגית”.

בר-אור אמר כי: “אני מעריץ את ההתמקדות של Infinidat בטיפול בנקודות הכאב של ארגונים על ידי פיתוח מוצרים ניתנים לגידול ואמינים, דוגמת InfiniBox, המציע את עלות הבעלות הכוללת הנמוכה ביותר לצד תמחור אלסטי וגמיש, המאפשר דמוקרטיזציה של נתונים. אני מצפה ליישם את הניסיון שלי על מנת להאיץ את המסע הזה. Infinidat מציגה חזון מהפכני בשוק עם הארכיטקטורה ויכולת הגידול המובילים בתעשייה של הפתרונות שלה”.

נתונים הם המטבע החדש והחזק ביותר בעולם, כאשר אחסון מבסס את הפוטנציאל הטמון בו. מהמהפכה התעשייתית ועד המהפכה באינטרנט, אנו נמצאים כעת במהפכה העולמית השלישית. כדי להקל על התפוצצות הנתונים הזו, עסקים זקוקים לפתרונות אחסון ארגוניים חכמים וממוקדים.


תמונתת כותרת:  שחר בר-אור. קרדיט צילום: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות