חדשות היום

דאסו סיסטמס חושפת את יוזמת “Water for Life” המספקת לגורמי תעשייה מובילים פתרונות צריכה חכמה יותר של המשאב היקר בעולם

המערכה הבאה בקמפיין התקשורתי “The Only Progress is Human” להגברת המודעות לאתגרים חברתיים וסביבתיים, נועדה לתמוך ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו”ם על ידי הגברת השימוש בעולמות וירטואליים בתעשייה ולצמצם את שיעור צריכת המים והשלכותיו

  • דאסו סיסטמס תסייע לחברות להעריך ולייעל את טביעת הרגל האקולוגית שלהם בכל הקשור לצריכת המים, לקדם את עיקרון טביעת צריכת המים על ידי האצת תהליכי חדשנות במעבדת 3DEXPERIENCE ופיתוח תוכניות חינוכיות
  • לקוחות השואפים לקדם קיימות בתהליכים שלהם מוכרחים לבצע הערכות והדמיות של צריכת המים במחזור החיים של המוצר

דאסו סיסטמס הכריזה היום על יוזמת “Water for Life”, השלב הבא בקמפיין “The Only Progress is Human” להגברת המודעות לאתגרים חברתים וסביבתיים ולעורר השראה לשימוש בעולמות וירטואליים להובלת חידושים בתחום הקיימות. “Water for Life” משלב בין תחום המים והצריכה וזאת כדי לחקור את האתגר הניצב בפני תעשיות רבות כיום – כיצד לצרוך בצורה נבונה יותר ולהגן על המשאב היקר ביותר בעולם, הנמצא תחת איום צריכת יתר. הקמפיין מהווה חלק ממחויבות החברה לתמיכה ביעדי הפיתוח בר-הקיימא של האו”ם, ובמיוחד ב-SDG 6 “להבטיח זמינות וניהול בר-קיימא של מים ופתרונות תברואה לכל”.

במסגרת “Water for Life”, תסייע דאסו סיסטמס ללקוחותיה להתמודד עם אתגר זה בשלושה היבטים: מדידה וייעול, חידוש ויצירה וחינוך. ראשית, תמנף החברה את השימוש בפלטפורמת DEXPERIENCE3 כדי להאיץ תהליכי מדידה וייעול של טביעת הרגל של עסקים, בנוסף, תציע ללקוחות פתרונות תעשייתיים משולבים המספקים נתונים על צריכת המים בהקשר לחוויה שהם יוצרים ולהשפעות הזמינות עם אפשרויות עיצוב שונות. בעתיד, יופקו המלצות בטכנולוגיית AI שינחו את העסקים בתהליך פיתוח מוצרים שירותים וחוויות חדשים ובני קיימא.

דאסו סיסטמס תומכת גם בעיקרון טביעת צריכת המים על ידי שימוש במעבדת DEXPERIENCE3 בבעלותה. עקרון זה ימומש על ידי שימוש במודיעין קולקטיבי המשמש להאצת פיתוח חידושים פורצי דרך כמו EEL Energy המשנים תהליכים בתעשיות הנדרשות לצמצום צריכת המים שלהן וכן על ידי העצמת המעורבות באמצעות יוזמות בינלאומיות משותפות כגון OceanHub Africa.

לבסוף, תפתח החברה תוכניות חינוכיות שמטרתן להגביר את המודעות לנושאים מרכזיים הקשורים למים ולעודד את הדורות הבאים לשמר את המשאב המרכזי הזה, כמו פרויקט Mission Ocean בצרפת הנתמך על ידי La Fondation Dassault Systèmes.

“העולם מכיר כיום בדוחק השעה כשמדובר בשימור מים ונע לקראת עידן חדש של אחריות וקיימות. על גורמים בתעשייה כיום ליטול את תפקידם ב”עשור עד להשגת יעדי האו”ם”, אמר ברנרד שארלז, סגן יו”ר ומנכ”ל דאסו סיסטמס. “יקומים וירטואליים מהווים מוקד מרכזי עבור לקוחותינו המאפשר להם לדמיין, לעצב ולבדוק את המוצרים, חומרי הגלם ותהליכי הייצור המהפכניים הנחוצים בכלכלה הבת קיימא של העתיד. באמצעות פתרונות תעשייתיים חדשים, אנו מציבים את עצמנו כשותפים מובילים בעולם לקראת רנסנס תעשייתי בר קיימא העומד ביעדי הסכם פריז”.

מים הם חיוניים לחיים, אך צריכת היתר של מים בתהליכי ייצור הסחורות והשירותים בהם נעשה שימוש מדי יום ברחבי העולם מעמידה את זמינותם בסיכון. כבר יותר מ -40% מאוכלוסיית העולם מתמודדת עם מחסור במים. בהתאם ליעדי הפיתוח בר הקיימא, הכריז האו”ם על עשור של פעולות בתחום המים בין השנים 2018-2028 המתמקד בפיתוח בר קיימא ובניהול מים משולב. “Water for Life” מיישר קו עם מגמה זו כמו גם עם התחייבותה האחרונה של החברה ליוזמת היעדים המדעיים, ועם תפקידה כתומכת רשמית של ה-TCFD (Taskforce for Investor Financial Disclosures).

“Water for Life” הושק רשמית בסרטון בו מופיע ברנרד צ’רלס לצד החוקר וההרפתקן המקצועי מייק הורן, שחולק את אותה תשוקה לשימור מים.

“כחוקר מקצועי, הייתי עד ממקור ראשון כיצד פעילויות אנושיות משפיעות ישירות על מצב כדור הארץ שלנו. חיוני לבני האדם להקדיש לכך תשומת לב ובעיקר לשימור המים, המשאב היקר ביותר שלנו, “אמר מייק הורן. “אני שמח שלא רק האו”ם, הארגונים הלא ממשלתיים והפוליטיקאים עומדים במטרה זו, אלא גם מנהיגים תעשייתיים כמו ברנרד צ’רלס, מנכ”ל דאסו סיסטמס, המדגיש את חשיבות נושא המפתח הזה.”

“The Only Progress is Human”, שהושק בפברואר 2020, הוא קמפיין תקשורת שמטרתו להגביר את המודעות לאתגרים החברתיים והסביבתיים של ימינו ולעודד אנשים להשתמש בעולם הווירטואלי כדי לקבל תובנות מעמיקות יותר אודות אתגרים אלה ולהניע חידושים בני קיימא לעתיד טוב יותר. היוזמה מגייסת את הציבור באמצעות סדרה של “10 פעולות” המדגימים כיצד ניתן להשתמש בחוויות תאום וירטואלי ליצירת חוויות אנושיות ובעולם האמיתי העונות לגלל האתגרים שמציבות הפעולות השונות. הפעולה הראשונה התמקדה באתגר “כיצד עולמות וירטואליים יכולים לשנות את הדרך בה אנו חווים רגשות?” דרך חוויה מוזיקלית וויזואלית ייחודית בשם “הרמוניה וירטואלית” שהציגה את ה-3Dvarius, הכינור החשמלי המודפס בתלת ממד, שתוכנן באמצעות פתרונות מבית דאסו סיסטמס.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות