חדשות היום

ג’וניפר נטוורקס השלימה את רכישת אפסטרה

הפתרון המלא של ג’וניפר למרכזי נתונים מבטיח חווית משתמש גבוהה ומניע תוצאות עסקיות בעזרת האוטומציה הטובה בתחומה עם תכנות פתוח ומדרגיות

 

סאניוויל, קליפורניה – 28 בינואר, 2021 – ג’וניפר נטוורקס (Juniper Networks), מובילה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית הודיעה על השלמת רכישת אפסטרה (APSTRA), מובילה בניהול רשת אוטונומי מוכוון מטרה (intent-based networking). השלמת הרכישה מהווה צעד משמעותי לקראת אספקת פתרון ראשון מסוגו לתכנון ותפעול רשתות מרכזי נתונים (data center) עבור לקוחות מכל תחומי התעשיה – ארגונים, ספקי שירות וספקי ענן.

אפסטרה מביאה יכולות אוטומציית רשת על גבי ארכיטקטורה פתוחה, מרובת ספקים לפורטפוליו המוצרים של ג’וניפר למרכזי נתונים, אשר זכתה להכרה, זו השנה השלישית ברציפות, כמובילה ברביע הקסם של גרטנר למרכזי נתונים ורשתות ענן ב- 2020. השילוב בין החברות מאפשר פתרונות פתוחים, ברי תכנות ומדרגיים (scalable) במיוחד לדור הבא של מרכזי הנתונים ורשתות הענן, המאפשר ללקוחות את הדרך הקלה והמהירה ביותר לשלב אוטומציה במרכז הנתונים וליישם תפעול מונע בינה מלאכותית (AI).

הצוות של אפסטרה ישתלב כחלק מצוותי הפיתוח של ג’וניפר בעולם מרכזי הנתונים, תחת מייסד ומנכ”ל אפסטרה, דוד צ’ריטון, שיתמנה למוביל טכנולוגיות ראשי של חטיבת מרכזי הנתונים.

“רכישת אפסטרה מהווה צעד משמעותי בקידום הפעילות העסקית שלנו ומדגיש את המחויבות שלנו לשדרוג תפעול מרכזי הנתונים. המיקוד של אפסטרה בניהול רשת אוטונומי מוכוון מטרה מתחבר באופן מושלם עם החומרה והתוכנה זוכת הפרסים של ג’וניפר. כך שביחד, הם מאפשרים ללקוחות מעגל שלם של תכנון בניה, הטמעה (מיום 0 ויום 1) תפעול קדימה (יום 2 ומעבר לכך) של הרשתות במרכזי הנתונים”, אמר מייק בושונג, סמנכ”ל מוצרי מרכזי נתונים בג’וניפר נטוורקס.

“הרכישה של אפסטרה מאפשרת לג’וניפר לתת מענה לצורך הדחוף של תפעול קל, מבוסס ענן המסייע לארכיטקטים ומפעילי רשת לשתף פעולה ביעילות ולהשיג זריזות גבוהה יותר לאורך מחזור חיי הרשת”, ציין בראד קאסמור, סמנכ”ל מחקר רשתות מרכזי נתונים ב- IDC.

השלמת הרכישה של אפסטרה מצטרפת להשלמת הרכישות האחרונות של ג’וניפר הכוללות את Netrounds ואת 128 Technology במחצית השנייה של 2020. ג’וניפר תקיים את שיחת המשקיעים השנתית שלה ביום שישי, 12 בפברואר, 2021 בשידור חי באתר החברה http://investor.juniper.net/.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות