התעשייה האווירית תספק מערכות הרון MK II למדינה באסיה בהיקף עשרות מיליוני דולרים

החברה חתמה באחרונה על שתי עסקאות חדשות – מכירה והחכרה

התעשייה האווירית חתמה באחרונה על שתי עסקאות, האחת מכירה והשנייה החכרה, של שתי מערכות הרון MK II למדינה באסיה, וזאת בהיקף עשרות מיליוני דולרים לכל מערכת. המערכות כוללות מל”טים מסוג הרון MK II, מערכים קרקעיים ומטע”דים לאיסוף מודיעין.

מל”ט ההרון MK II הוא הדגם המתקדם ביותר של משפחת ההרון. הוא מגיע לגובה של 35,000 רגל, למהירות מקסימלית של 140 קשר ויכול לשהות באוויר עד ל-45 שעות טיסה. תודות לטכנולוגיות ייצור משופרות, עומד לרשות הרון MK II מבנה גוף רחב ונפח פנימי גדול יותר, המאפשר לשאת מגוון תצורות רחב ביותר המשפרים משמעותית את הגמישות המבצעית ואת יכולת תחזוקת  המל”ט– כל זאת ללא שינוי במשקלו העצמי של המל”ט. המל”ט נושא מטע”ד (סנסור) תצפית ארוך-טווח ומכ”ם ומסוגל לשאת מגוון רחב של מטע”דים נוספים כגון: ELINT, COMINT ועוד.

היכולת הבולטת במל”ט היא ביצוע משימות איסוף מודיעין מנגד (Standoff Capability), איסוף מודיעין על מטרות ממרחק רב (עשרות קילומטרים) ללא צורך בחציית קו גבול, זאת בזכות יכולתו לשאת חיישנים מתוצרת התעשייה האווירית גדולים ומשופרים יותר בגובה רב יותר. בנוסף, להרון MK II אוויוניקה משופרת, ומנוע משודרג בעל אמינות גבוהה ביותר.

סמנכ”ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת כלי טיס צבאיים משה לוי: “אני מברך על חתימת שתי העסקאות של מערכות ההרון MK II. המערכות יפעלו בתצורה היבשתית וימלאו משימות שונות, בין היתר להגנת גבולות. מל”טי ההרון MK II מתאימים לנחיתה בכל שדה תעופה ובעלי כושר טיסה גם בתנאי מזג-אוויר קיצוני. אני סמוך ובטוח כי עסקאות אלו יקדמו עסקאות נוספות של מערכות ההרון MK II.”

דגם ה- הרון  MK II הוא חלק ממשפחת ההרון, ומופעל באותן תפיסות הפעלה מבצעיות, דבר המהווה יתרון משמעותי למפעיליו הרבים של הרון ברחבי העולם. תפיסות הפעלה אלו מבוססות על הידע הרב והניסיון המצטבר בתחום המל”טים, אשר נצבר בתעשייה האווירית במשך כמעט 50 שנות פעילות, המקיפות כשני מיליון שעות טיסה מצטברות ומעל ל-50 לקוחות מבצעיים ברחבי העולם. התעשייה האווירית מהווה מוקד ידע טכנולוגי לאומי ועולמי בתחומי טילאות התקיפה, ההגנה האווירית, המכ”מים, הלוויינות, הכלים המאוישים מרחוק, התעופה והסייבר.


בתמונה: Heron MK II (קרדיט: התעשייה האווירית)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות