חדשות היום

חברת האוטו-טק קוגנטה לא מחכה לאף אחד ומסתערת השוק האסייתי

חברות רבות נאלצו להמציא את עצמן בעקבות מגיפת הקורונה, אך לא כולן מצליחות גם לשנות את הפעילות השיווקית שלהן מקצה לקצה וגם להתרחב לאחד השווקים הגדולים בעולם, השוק האסייתי.

אחת מהחברות הללו היא חברת האוטו-טק הישראלית, COGNATA.

החברה הישראלית, אשר יושבת בפארק המדע ברחובות ומונה כ-40 עובדים בישראל משמשת כבר למעלה מ-4 שנים כספקית עולמית מובילה בשוק המערכות והרכבים האוטונומיים של פלטפורמת

סימולציה בקנה מידה גדול מהמשרדים ברחובות דרך שיתופי פעולה חובקי עולם, תוך עבודה עם חבורת טכנולוגיות הרכבים מהמובילות בעולם.

תוך עבודה עם חברות טכנולוגיות הרכב מהמובילות בעולם, הפלטפורמה המקיפה של Cognata מקצרת את זמן ההגעה של המערכות האוטונומיות לשוק על ידי אספקת פתרונות סימולציה החל מהדרכה ואימון על המערכת ועד אימות, אנליזה ויציאה לשוק.

כמו רבות וטובות מחברות ההיי-טק אשר נדרשו לעשות חישוב מסלול מחדש בעקבות מגפת הקורונה גם בקוגנטה, שבזמן כתיבת שורות מתפתחת למדינות נוספות ומחזקת את הנוכחות שלה בעולם, החלו מחשבים מסלול מחדש, הן מבחינת עבודה דיגיטלית מורחבת וחובקת עולם ועד לכניסה מעמיקה לשוק האסייתי ופתיחת סניף חדש של החברה בסין.

2020 – מחשבים מסלול מחדש

כבר מראשית הדרך, קוגנטה עמלה ובנתה את אסטרטגיית השיווק והמכירות שלה על נוכחות קבועה ורבה בכנסים פיזיים ברחבי העולם,בין המדינות בהן השתתפה בכנסים בשנים האחרונות נמצאות מדינות כמו – סין, גרמניה, ארצות הברית, קוריאה, ויפן. עם פרוץ המגיפה מבינים בקוגנטה שיש צורך לבצע חישוב מסלול מחדש בכל הנוגע לאסטרטגיית השיווק והמכירות של החברה ״עם ההבנה כי העולם משתנה ונסגר בפנינו בעקבות מגיפת הקורונה, ביצענו שינוי מחשבתי וטכנולוגי מקיף והמרנו את הנוכחות הפיזית שלנו בקמפיינים דיגיטליים נרחבים ברחבי הרשת וביצירה משמעותית של תכנים דיגיטליים על מנת לשקף ללקוחותינו את ההתקדמות הטכנולוגית אותה אנו ממשיכים לבצע.״ מספר שי רוטמן, דירקטור הפיתוח העסקי בחברה.

ואין ספק שזה נעשה בהצלחה כי גם בשנת קורונה החברה המשיכה לגדול וחתמה על מספר רב של הסכמים עם חברות ממדינות רבות כגון יפן, קוריאה, ארה״ב, ישראל והאיחוד הארופאי תוך שהיא משתפת פעולה עם חלק מחברות ה-TIER1 מהמובילות בעולם. גולת הכותרת לקראת סיום השנה האזרחית הוא ההסכם החדש והתרחבות החברה לאסיה. את תהליך ההתרחבות לאסיה קוגנטה עשתה תחת המעטפת של יוזמת CIP. מדובר ביוזמה ממשלתית דו-לאומית המספקת פלטפורמה ייחודית לחברות תעשייתיות ישראליות בשיתוף רשות החדשנות. למעשה, היוזמה מספקת את האפשרות להקים מטה בפארק התעשייה צ’אנגז’ו וואי טאיהו במחוז ג’יאנגסו, סין, תוך קבלת חבילת תמריצים ייחודית ושירותים מקצועיים שיעזרו להתגבר על מחסומים ולהצליח בסין עם תמיכה במתקני הפארק והצוות.

בסין, שוק הרכב הגדול בעולם, נמכרו כ-20 מיליון מכוניות ב-2020 ולמרות הקורונה הצליחו להתגבר על המשבר בהצלחה. שילוב של מדיניות ממשלתית אשר תומכת ביצרנים ומעודדת מעבר לטכנולוגיות הנעה חשמליות והשקעות פרטיות בחברות הרכב מהווה אחת מהסיבות העיקריות לצמיחה המרשימה של יצרני רכב סינים, כאשר חברות כמו NIO מציגות גרפים כמו של TESLA עם גידול של פי 6 במחיר המניה בחצי שנה האחרונה. מרבית יצרני הרכב הגדולים בסין כמו SAIC, CHANGAN, DFL ו-FAW עדיין לא מוכרים בישראל. אך חשוב לציין שכבר עכשיו רכבים חשמליים של GAC ו-MG הם בין הנמכרים בארץ.

פארק התעשייה בסין קרדיט יחצ

שי רוטמן, דירקטור הפיתוח העסקי בחברה מספר על הבחירה בשוק האסייתי: “בזמן שהעולם נפתח ונסגר לסירוגין בהתאם למצב הקורונה הנקודתי, הסתמן כי סין חזרה חזרה לחיים נורמליים והעסקים שם נמשכים כסדרם עם התאמות ייחודיות לעסקים דיגיטליים. בקוריאה נראה כי הפעילות העסקית במדינה לא נפגעה בצורה משמעותית מהמגיפה והמשכנו להתרשם מביקושים ערים בשוק זה.״

2021 – עם הפנים לסין

עם סיום שנת 2020, בפתיחתה של שנת 2021 קוגנטה השלימה את התהליך ובמהלך השבוע החולף

(22.1) חתמה החברה על ההסכם והכריזה על פתיחת הסניף החדש של החברה בסין.
במציאות ההזויה של ימינו אנו, גם דרישה בינלאומית ל-DRESS CODE ייצוגי בדמות חליפות וחתימה וירטואלית על הסכם חובק עולם נראית פשוט כחלק מהחוויה.

״בשנה מלאה תהפוכות שכזו, למדנו להעריך כל רגע ייחודי שנזכור בחיבה ואין ספק שמפגש החתימה הוירטואלי תחת מעטפת ה-DRESS CODE מהווה הזדמנות מצוינת לראייה קדימה, אופטימית ועם חיוך קטן לשנה החדשה שתבוא עלינו לטובה״ מספרת נופר עסיס, מנהלת השיווק של החברה.

טקס החתימה קרדיט קוגנטה

ואם נחזור רגע לפני סיום לשוק הסיני, יורם ברהולץ, סמנכ”ל  המכירות בקוגנטה, מספר על השוק הסיני
״חשיבות השוק הסיני לקוגנטה היא רבה, אי לכך קוגנטה מפנה משאבים והשקעות במכירות ובתמיכה מקומית לשוק הסיני״, עוד מוסיף ברהולץ על המהלכים אותם מתכננת החברה לשנה הקרובה ״אחד הצעדים הראשונים ב-2021 היה להקים חברת בת בסין אשר תמקד את הפעילות המקומית ותוכל לתת מענה יותר טוב לצרכים הספציפיים והייחודיים של השוק הסיני”. וזה לא הכל – בחברה מתכננים לחזור לאסטרטגיית השיווק והמכירות המקורית שלה בנוגע לכנסים פיזיים בשנת 2021 “בשנה הקרובה אנחנו נשים את הפוקוס על השתתפות בתערוכות וכנסים בסין על מנת להגדיל את החשיפה של קוגנטה בשוק הסיני” מספר יורם ברהולץ, סמנכ”ל  המכירות בחברה ועוד מוסיף “אנו צופים השנה השתתפות בלמעלה מ-30 כנסים תוך תהליכים במקביל לכנסים כמו הנגשת התכנים שלנו בכל הנכסים הדיגיטליים של החברה לרבות אתר שכבר היום מתורגם לשלוש שפות נוספות מעבר לאנגלית – סינית, יפנית וקוריאנית״.


תמונת כותרת סימולציה קרדיט קודנטה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות