חדשות היום

טכנולוגיית ה-ESA המוכחת של גילת הודגמה בהצלחה על רשת ה-Global Xpress של Inmarsat

האנטנה האלקטרונית המתכווננת בתצורת הארכיטקטורה הפתוחה של גילת , הוטמעה בפתרון ה-G-MODMAN של Inmarsat

פתח תקווה, ישראל, 21 בינואר 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום על הדגמה מוצלחת של האנטנה האלקטרונית המתכווננת שלה (ESA) על רשת ה-Global Xpress ((GX של Inmarsat. הארכיטקטורה הפתוחה של גילת, עם פתרון ה-ESA הוטמעו בפתרון ה-G-MODMAN של Inmarsat.

לראשונה בוצעה הדגמה בזמן אמת של טרמינל ESA על גבי לוויין ה-GX התפעולי של Inmarsat. ההדגמה המוצלחת בוצעה על גבי לוויין Inmarsat-5 F1 ב-62.6 מעלות (מזרח). האנטנה המתכווננת בעצמה של גילת מתחברת אוטומטית לרשת ,GX ותומכת בתקשורת דו-כיוונית בזמן אמת במצבי מיקום אנטנה קבועים ומשתנים. כוונון האלומה בתנאי גובה וזוויות הטיה משתנות נעשה תוך ניהול צפיפות ההספק הספקטרלית (PSD), בכדי למזער הפרעות מלוויינים שכנים, ובהתאם לרגולציה.

“אנו שמחים על ההדגמה המוצלחת של טכנולוגיית ה-ESA של גילת על גבי רשת ה-GX של Inmarsat”, אמר ג’רום סומן, מהנדס ראשי וסמנכ”ל רשתות ב-Inmarsat. “ההטמעה החלקה של ה-G-MODMAN שלנו עם מערכת בקרת האנטנות של גילת, באמצעות ממשקים סטנדרטיים פתוחים, הינה גורם מרכזי בהדגמת יכולת התמיכה בטכנולוגיית הכיוונון האלקטרוני ברשת הלוויינים הגלובלית של Inmarsat״.

 “אנו שמחים לחבור ל-Inmarsat, בפיתוח ראשון נוסף בתעשייה, ולהדגים את טכנולוגיית ה- ESA המוכחת שלנו על קבוצת לווייני ה- Global Xpressשלהם”, אמר רוני סטולרו, סמנכ״ל מוצרי אנטנה ואסטרטגיה בגילת. “הטמעת טכנולוגיית ה-ESA של גילת עם ה-G-MODMAN של Inmarsat מדגישה עוד יותר את היותה של גילת מובילה בתחום ה-ESA ואת מוכנותה לפריסה מסחרית״.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות