חדשות היום

ספקית שירותי סלולר אירופי Tier-1 בחרה בפתרונות הגנת סייבר HomeSecure ו-BusinessSecure של אלוט

שירותי הגנה מפני תוכנות זדוניות ושליטה מותאמת בתוכן יוצעו בתשלום חודשי קבוע ללקוחות פס רחב עם הכנסה חוזרת אשר תחולק בין ספקית השירות לבין אלוט

הוד השרון, ישראל, 19 בינואר, 2021 אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי ספקית שירותי תקשרות אירופית Tier-1 בחרה בפתרונות HomeSecure ו-BusinessSecure של אלוט על מנת לספק ללקוחותיה שירותי הגנת סייבר ושליטה בתוכן להגנה על יחידות קצה/ראוטרים ומכשירים בבתיהם ובעסקיהם. העסקה נסגרה לאחר הטמעה מוצלחת של פתרון Allot NetworkSecure אצל ספקית השירות.

פתרונות HomeSecure ו-BusinessSecure יוטמעו ביחידות הקצה שיסופקו ללקוחות על ידי ספקית השירות ועל הרשת מטעם המפעיל. השירותים צפויים להיות זמינים ללקוחות הפס הרחב של ספקית השירות. מנויים לשירות ישלמו תשלום חודשי, אשר יחולק בין ספקית השירות לבין אלוט.

פתרונות HomeSecure ו-BusinessSecure של אלוט מספקים הגנה ל-IoT, מכשירים חכמים ומכשירים המחוברים לרשת הביתית או העסקית. הם משתלבים בראוטר הקיים עם תוספת של שכבת תוכנה דקה, אשר מספקת הגנת סייבר ושליטה בתוכן ללא צורך בשום התקנה מצד הלקוח. פתרונות HomeSecure ו-BusinessSecure משתמשים בבינה מלאכותית על מנת לזהות ולסווג מכשירים מחוברים, וכן לזהות ולפעול במקרה חריג. ל-HomeSecure ו-BusinessSecure יש את האפשרות להיות מנוהלים באפליקציה פשוטה לשימוש, אשר מאפשרת ללקוחות שליטה בתוכן והגנה על הרשת.

“עם הטמעה מוצלחת של פתרון NetworkSecure של אלוט, ספקית שירות אירופית זו החליטה להרחיב את יחסי העבודה עם אלוט, אשר כבר הביאו לשירותי הגנת סייבר רווחיים”, ציין רן פרידמן, סגן נשיא למכירות גלובליות באלוט. “זו הזדמנות גדולה ללקוחותיה לקבל שירותי הגנת סייבר, אשר עובדים על המכשירים הניידים שלהם בבית ובעסק, ולהעלות עוד את ההכנסה הממוצעת ללקוח (ARPU) של ספקית השירות ואת המודעות למותג”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות