SAP העולמית רוכשת חברה לניהול וניתוח תהליכים עסקיים

ענקית התוכנה הכריזה על כוונתה לרכוש את חברת Signavio הגרמנית העוסקת בניהול וניתוח תהליכים עסקיים.

ענקית התוכנה SAP וחברת Signavio הכריזו השבוע על הסכם רכישה. חברת Signavio הוקמה ב- 2009 על ידי בוגרי Hasso Plattner Institute בגרמניה, ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחומה. לדברי SAP, שילוב Signavio עם יחידת ניתוח תהליכים עסקיים של SAP, יחזק את יכולתה של SAP לעזור לחברות להבין, לשפר, ולנהל תהליכים עסקיים רחבי היקף במהירות. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של שנת 2021, בכפוף לאישור הרגולציה.

ניתוח תהליכים עסקיים הוא חלק מרכזי בהיצע החדש של SAP, חבילת ה- with SAP RISE. החבילה החדשה תסייע לחברות לבצע טרנספורמציה עסקית הוליסטית שתהפוך אותן לחסינות, זריזות וחכמות יותר. החבילה כוללת תמיכה במעבר מואץ של תהליכי ERP לענן.

חבילת ניהול התהליכים העסקיים בענן של Signavio משלימה את התוכנה של SAP לניתוח תהליכים עסקיים ומספקת לה את הרכיב החסר לביצוע טרנספורמציה לתהליכים עסקיים מקצה לקצה. עם התוספת של Signavio, SAP יכולה כעת לספק חבילה הוליסטית של פתרונות גמישים ללקוחותיה. ההיצע כולל תכנון תהליכים עסקיים, מדידת ביצועים, ניתוח פערים, שיפור וניהול שינויים בתהליכים. החבילה אף תאפשר ללקוחות לעקוב אחר ההצלחה לאורך השנים של השינויים.

השילוב של SAP ו- Signavio יספק ללקוחות ראייה של 360 מעלות על כל התהליך העסקי, וכלים על מנת להבין באופן מלא ולבצע טרנספורמציה לתהליכים עסקיים.

“בעולם הדינמי של ימינו, חברות בכל הגדלים זקוקות ליכולת להתאים במהירות את התהליכים העסקיים שלהן לתנאי השוק המשתנים במהירות”, אמר לוקה מוצ’וץ’ סמנכ”ל הכספים ב-SAP העולמית. “יש חשיבות עצומה לכך שחברות יוכלו לתכנן, למדוד, לשפר ולשנות תהליכים עסקיים ברחבי הארגון כדי לתמוך ביכולות ובמודלים עסקיים חדשים. השילוב של ניתוח תהליכים עסקיים מבית SAP ו- Signavio יצור חבילת טרנספורמציה מקצה לקצה שתסייע ללקוחותינו להשיג את הדרוש להם על מנת להשיג יתרון על המתחרים.”

“על ידי הצטרפותנו ל- SAP, אנו הופכים להיות חלק מפורטפוליו היישומים העסקיים הרחב ביותר בשוק “, אמר ד”ר ג’רו דקר, מנכ”ל Signavio. “בהתחשב בפוזיציה של SAP, הכיסוי הגיאוגרפי והיכולת הפיננסית שלה, SAP היא הפלטפורמה הגדולה והטובה ביותר להביא ניתוח תהליכים לכל ארגון. מבחינתנו זה זינוק מאסיבי והזדמנות גדולה לעזור ל- SAP להפוך לשחקן מפתח בתחום ניהול וניתוח תהליכים עסקיים.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות