חדשות היום

גילת זכתה בחוזה עם פוטנציאל הכנסות של למעלה מ-50 מיליון דולר לאספקת מגברי מצב מוצק ב – Gateway של Wavestream עבור קבוצת לוויינים במסלול לווייני נמוך

פתח תקווה, ישראל,  1 בפברואר 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי חברת הבת שלה Wavestream זכתה בחוזה המוערך ביותר מ-50 מיליון דולר ממפעילת לוויין מובילה, לתמיכה ב-gateways של קבוצת לוויינים בפס רחב במסלול לווייני נמוך ((LEO. Wavestream נבחרה לספק מגברי מצב מוצק (SSPAs) עבור הפרויקט.

מגברי המצב המוצק של Wavestream מדגםPowerStream 160Ka  אשר פועלים ברמת ה-gateway, תוכננו במיוחד עבור רשתות המשתמשות בהעלאה בפס רחב ותוכניות אפנון מורכבות, נבחרו מאחר שהציגו את הביצועים הטכניים הטובים ביותר, וכן בגין אמינותם חסרת התחרות בתנאים מאתגרים, המאפשרים מתן מענה מיטבי לדרישות המחמירות של קבוצות לוויינים במסלול לווייני שאינו גיאוסטציונרי.

“Wavestream נבחרה לספק ולתמוך באספקת gateways חיוניים עבור תוכנית הלוויין במסלול לווייני נמוך,” אמר בוב הופמן, מנכ”ל Wavestream. “היתרון הטכנולוגי המוכח של Wavestream, כמו גם יכולת הייצור ללא תחרות שלנו, הופכים אותנו לספק מושלם עבור כמות גדולה של SSPAs אשר פועלים ברמת ה-gateway ובתדרי  Kaהנדרשים לקבוצת לוויינים זו.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות