חדשות היום

Teradyne מינתה את קים פובלסן לנשיא Universal Robots

קים פובלסן (Kim Povlsen) מונה לתפקיד נשיא יצרנית הרובוטים השיתופיים Universal Robots. על המינוי החדש הכריז תאגיד Teradyne  (NASDAQ:TER) חברת האם של UR. פובלסן, דני במוצאו, מביא עימו ניסיון גלובלי מעולם ההייטק והמסחר ומינויו יחזק את מיצובה של UR כמובילת השוק העולמי. בין תפקידיו הקודמים: סגן נשיא לטכנולוגיה ואסטרטגיה בחברת Schneider Electric שם היה אחראי על הוצאה לפועל של תוכניות פיתוח גלובליות בהיקפים של מיליארדי דולרים. פובלסן מתגורר בדנמרק ואוחז בתואר שני במדעי המחשב והנדסה מאוניברסיטת דרום דנמרק, ממנה יצאו לא מעט בוגרים שהשתלבו בחברות הרובוטיקה, בהן ידועה המדינה.

״אני עוקב אחר פעילותה של Universal Robots מזה זמן ובהחלט התרשמתי מהחדשנות, קצב הצמיחה והפוטנציאל הרב שלה״, אומר פובלסן. ״החברה לא רק מובילת שוק בתחום הקובוטים, אלא הצליחה ליצור אקוסיסטם שלם של פתרונות טכנולוגיים שותפים ורשת הפצה עולמית שמשרתת לקוחות עם מגוון צרכי בקטגוריות האוטומציה התעשייתית. יש לה בהחלט פוטנציאל לשנות את התחום, כפי שאנו מכירים אותו כיום״.

לדברי גרג סמית׳, נשיא קבוצת האוטומציה התעשייתית ב- Teradyne, UR מוכרת כיום כאחת מחלוצות תחום הרובוטים השיתופיים (קובוטים) ובהנהגתו של פולבסן היא תמשיך במסורת החדשנות והאיכות בה היא ידועה.


תמונת כותרת: קים פובלסן קרדיט UR

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות