חדשות היום

ביקור בי”ס מגינים מקריית שמונה במשרדי חברת ThetaRay

חברת טאטהריי, ThetaRay  מובילה עולמית במניעת פשיעה פיננסית, רגילה לארח משלחות מישראל והעולם כמו  8200, צבא ארה”ב, פקולטות שונות באוניברסיטאות, גופי השקעה ועוד, שבאות להתרשם וללמוד על הטכנולוגיה פורצת הדרך שפיתחה.

אך הבוקר (יום א’ 14/3/21) היה מרגש במיוחד כשתלמידי כיתות ה’-ו’ מנבחרת הרובוטיקה של בה”ס מגינים בקריית שמונה, הגיעה למשרדים של החברה בהוד השרון מלווים במורים והורים, כחלק מהפעילות של מרגלית סטארטאפ סיטי, שהקים היזם ומשקיע ההייטק אראל מרגלית, שמכהן גם כיו”ר טאטהריי.

מארק גזית, מנכ”ל ThetaRay, שארח את הילדים, שיתף אותם בסיפור האישי שלו כילד עולה חדש שגדל בשכונת קטמונים בירושלים וגילה להם שהצליח בעיקר בזכות המורה בתיה שליו (האמא של מאיר) שהאמינה בו.

שבוע אחרי שהעולם ציין את יום האישה הבינלאומי, הביקור הזה עורר השראה בכולם שכן, הנבחרת כללה שבע בנות ושני בנים, והראתה הרכב מאוזן יותר, שאולי גם מצביע על שינוי מהותי שיקרה דווקא בקרב הדור הצעיר.

את הביקור הובילה בתיה עמר, סגנית ורכזת יזמות וחדשנות בבית הספר, יחד עם ניסן זאבי, מנהל הפעילות של מרגלית סטארטאפ סיטי בגליל ועומר גבעתי, מנכ”ל מרגלית סטארטפ סיטי קומיוניטי.


תמונת כותרת מימין לשמאל:

אלה הוטא, רכזת מדעים ומנהלת הנבחרת, בתיה עמר, סגנית ורכזת יזמות וחדשות בבית הספר מגינים בקריית שמונה, מארק גזית, מנכ”ל טתהריי, דגן אוסובלנסקי, מנהל מוצר ראשי בטתהריי, ניסן זאבי, מנהל הפעילות של מרגלית סטארטאפ סיטי בגליל ועומר גבעתי, מנכ”ל מרגלית סטארטפ סיטי קומיוניטי – בקהילה

קרדיט תמונה – ניב קנטור

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות