הרובוטים הנוהגים של Humanetics יבצעו בדיקות בטיחות פיזיות בשילוב הפתרון של פורטליקס הישראלית

פורטליקס ויומנטיקס, מחברות ציוד בדיקות הבטיחות הגדולות בעולם, קיימו הדגמה שמציגה את היכולת של פורטליקס לשלב ולנהל בדיקת בטיחות פיזיות עם כלי רכב בתנאי כביש אמיתיים לצד בדיקות בסימולציה ממוחשבת

יומנטיקס (Humanetics), מהספקים הגדולים בעולם לציוד ופתרונות בדיקות בטיחות אקטיביות, ופורטליקס (Foretellix), ספקית מובילה של פתרונות אימות למערכות נהיגה אוטומטיות, הדגימו פתרון משותף שמגשר על הפער בין בדיקות וירטואליות לבדיקות פיזיות במערכות נהיגה אוטומטיות. החברות שחררו היום הדגמה מצולמת בווידאו, ויקיימו בחודש מאי הדגמה חיה באירוע מיוחד שיתקיים בקליפורניה במסלול בדיקות למערכות נהיגה אוטומטיות של  AAA בצפון קליפורניה.

הפתרון המשותף של החברות משלב בדיקות וירטואליות ובדיקות פיזיות של מערכות עזר לנהג (ADAS) ומערכות נהיגה אוטומטיות (ADS), ויסייע ליצרני רכב וספקי Tier1 להפחית את הוצאות הפיתוח והאימות, ולהבטיח את בטיחות ותקינות מערכות אלו.

בהדגמה המצולמת, הדגימו החברות פתרון אימות מקצה לקצה, באמצעות שימוש ב M-SDL, השפה הייחודית שפיתחו בפורטליקס לתיאור תרחישים למערכות נהיגה אוטומטיות. התרחישים ב M-SDL שיצרה מערכת Foretefiy, פלטפורמת האימות של פורטליקס, נשלחו לרובוטים הנוהגים של יומנטיקס, שהוציאו את התרחישים לפועל בתנאי כביש אמיתיים. המידע שנאסף מהבדיקות נשלח חזרה למערכת Foretefiy, שמצטרף למידע שנאסף מבדיקות הווירטואליות (סימולציית מחשב) ומנותח ליצירת מדד כמותי המספק סטטוס מדויק של התקדמות הבדיקות.

“העבודה עם יומנטיקס תאפשר לנו להראות איך ניתן לגשר על הפער בין בדיקות פיזיות לוירטואליות, תוך כדי שימוש בפתרון המשותף שמייצר ומבצע בדיקות בפלטפורמות שונות – וירטואליות ופיזיות כאחד – ולנתח את כל המידע במקום אחד”, אמר זיו בנימיני, מנכ”ל ומייסד משותף בפורטליקס. “אנחנו מאמינים שפתרון אימות אחיד, המזרים מידע מבדיקות אימות וירטואליות ופיזיות, הוא הדרך של תעשיית הרכב לצעוד קדימה במסע לעבר היעד של שיפור הבטיחות והטמעה מהירה יותר של מערכות נהיגה אוטומטיות”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות