חדשות היום

Hailo חוברת ל-Leopard Imaging, Socionext ו- Amazon Web Services להשקת פתרון עיבוד וידיאו מבוסס AI בקצה

לאופרד אימג’ינג מספקת מצלמות AI חכמות לחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם: מיקרוסופט, גוגל, אמזון, פייסבוק ועוד

חברת הסטארט-אפ  Hailoמתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה, חברת ליאופארד אימג’ינג Imaging) Leopard) ספקית עולמית המתכננת ומייצרת מצלמות משובצות, Socionext, ספקית של ערכות שבבי ווידאו (SoC) למערכות וידיאו ודימות ו-AWS (Amazon Web Services), אחת מפלטפורמות הענן המקיפות ובעלת היקף אימוץ מהגדולים ביותר בעולם, הודיעו על שיתוף פעולה לצורך פיתוח הדור הבא של פתרון Edge Turing לעיבוד וידיאו מבוסס AI.

המיזם המשותף יניב תוצרי דימות באיכות גבוהה ובנצילות אנרגטית גבוהה עבור עיבודי AI בשלבי ההיסק (inference) והוא יספק תועלות למגוון רחב של אפליקציות בתחומי האוטומציה התעשייתית, מכשירים חכמים, קמעונאות חכמה ותחומים נוספים.

ליאופרד אימג’ינג מפתחת ומייצרת מצלמות מבוססות AI שמשפרות את עיבודי הוידיאו ברכבים אוטונומיים, רחפנים, מכשירי IoT ורובוטים עבור חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם וביניהן: מיקרוסופט, גוגל, אמזון, פייסבוק ועוד.

ליאופרד אימג’יניג התמודדה עם הצורך להביא לשוק את העוצמה של מערכות מרובות מעבדים באפליקציות למידת מכונה. השימוש במעבד Socionext SC2000 לעיבוד אותות של תמונות ובמודול ההאצה של מעבד Hailo 8tm M.2 AI מאפשר ל- EdgeTuring לצרוך פחות אנרגיה, להגיע לרמות ביצועים גבוהות יותר, לשפר את אמינותן של אנליזות הווידיאו ואת הפרטיות של התקני הקצה בהשוואה לפתרונות אחרים. EdgeTuring ממנף את שירותי AWS: Amazon Kinesis Video streams ו-Amazon Kinesis Data Streams כדי ליצור חוויה רציפה עבור הלקוחות בכל הנוגע להזרמת ולאנליזה של ווידיאו תוך שימוש בחיבור אינטרנט רגיל.

מעבד Hailo-8TM מאפשר ללקוחות לשלב במכשירי קצה יכולות AI בעלי קצב עיבוד גבוה של ל-26 טרה פעולות לשנייה (TOPS). הוא מספק פתרון גמיש יותר להאצת מגוון רחב של אפליקציות מבוססות למידת מכונה בעלות יעילות גבוהה ומאפשר אופטימיזציה של זמן ההגעה לשוק של מכשירים בעלי חומרה סטנדרטית. השוואה שהתבצעה בין הקצב הממוצע של עיבוד תמונות לשנייה (FPS – Frames Per Second) של Hailo-8TM לבין מעבדים אחרים במגוון מבחני NN הוכיחה כי מעבד ה-AI של היילו הציג קצב עיבוד תמונה לשנייה גבוה בשיעור של עד פי 26.

“אנו שמחים לשתף פעולה עם ליאופרד אימג’ינג, Socionext ו-AWS ולהביא לשוק מוצרי קצה מבוססי AI בעלי יכולות חסרות תקדים”, מסר אור דנון, מנכ”ל ומייסד משותף של Hailo. “בזמן שבו הביקוש לעיבודי AI במכשירי הקצה גובר, מעבד ה-AI החדשני שלנו ומודולי ההאצה שלו בשילוב עם פתרונות של מובילי

התעשייה, יסייע לפתוח עידן חדש של AI שיתאפיין בעוצמה גבוהה יותר, יכולת פריסה רחבה יותר ויעיל יותר במדדי עלות/תועלת”.

Orr Danon CEO of Hailo. Source -Hailo

תחום פתרונות ה-AI משגשג ומעורבות בו אפליקציות המשמשות שווקים רחבים. הן מתבססות על קצב תעבורה מהיר של נתונים, עיבוד מהיר, צריכת אנרגיה נמוכה והשהייה נמוכה. לדוגמה, ערים חכמות עושות שימוש במספר גדול של מצלמות המפיקות זרמי ווידיאו שיש לעבד במהירות ומשמעות הדבר שכל מילישנייה חשובה. הצגת תוצרי העיבוד בזמן אמת ברצפת הייצור משמעותה תהליך יעיל ואפקטיבי יותר – והם מניבים תוצרים באיכות גבוהה יותר והוזלה של העלויות התפעוליות.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה מעסיקה כיום 130 עובדים בתל-אביב ובטוקיו, וממשיכה לגייס עובדים נוספים. לפני כשנה הודיעה Hailo על השלמת גיוס הון בהיקף של 60 מיליון דולר בסבב B. בסה”כ גייסה החברה מהקמתה כ-88 מיליון דולר.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות