LAB2DOOR זכתה במכרז לביצוע בדיקות קורונה לעובדי חברת חשמל בתקציב של 2 מיליון ₪

חברת החשמל לישראל מיישמת בימים אלה תהליך רחב היקף של בדיקות קורונה (RT-PCR) לעובדיה שתתבצענה באתרי החברה ברחבי הארץ. לאחר תהליך מכרז בחרה חברת החשמל בשירותLAB2DOOR  לביצוע הבדיקות של עובדיה באתרים השונים.LAB2DOOR  נוסדה בשנת 2020 ומתמחה בביצוע בדיקות קורונה (PCR וסורולוגיות) בבתי הלקוחות, וכן במשרדים של חברות, עסקים וארגונים מכל גודל וסוג ברחבי הארץ. השירות מוכר על ידי משרד הבריאות וקיבל את כל האישורים להפעלה ארצית.

על פי תנאי המכרז, LAB2DOOR תבצע עד 1,500 בדיקות קורונה בחודש לעובדים בעלי תפקידים קריטיים בחברת החשמל או לעובדים שיש חשש כי נחשפו לחולי קורונה. כן ייבדקו חולים מאומתים שהבריאו על פי הנחיות משרד הבריאות אך על פי מדיניות חברת החשמל נדרשים לביצוע בדיקה וקבלת תשובה שלילית.

הבדיקות תתבצענה באתרים של חברת החשמל ברחבי הארץ. LAB2DOOR תהיה אחראית על תהליך הבדיקות במלואו, החל בלקיחת הדגימות באתרי חברת החשמל, דרך ביצוע הבדיקות במעבדה מאושרת על ידי משרד הבריאות וכלה במסירת התוצאות. התוצאות תימסרנה תוך תשע שעות ממועד לקיחת הדגימה או עד 20 שעות – על פי הדחיפות של כל בדיקה.

חברת החשמל הציבה תנאים מחמירים בכל הנוגע לאבטחת מידע ואבטחת הפרטיות. כל נתוני הבדיקות והתוצאות יישמרו בתיקיית כספת וכל תקשורת הנתונים בין LAB2DOOR לבין חברת החשמל ומשרד הבריאות תתבצע בהודעות מוצפנות.

אריה אלטר, מנהל הפרויקט מקבוצת פנג’יה, המפעילה את שירות LAB2DOOR: “בדיקות קורונה סדירות ושיטתיות בהיקף ארצי רחב הן כלי חשוב בהבטחת הרציפות התפעולית של חברת החשמל. LAB2DOOR צברה השנה ניסיון רב בביצוע בדיקות קורונה (PCR וסרולוגיות) במשרדים של אלפי חברות ובבתים פרטיים וניסיון זה יסייע לנו לספק שירות איכותי גם לחברת החשמל. בדיקות קורונה היו ונשארו מרכיב קריטי בצמצום היקף ההדבקה לאור התפשטות המוטציות ולנוכח העובדה שיש נדבקים ללא סימפטומים, מתחסנים שהחיסון שלהם לא נקלט וכן חולים שהחלימו ונדרש לוודא שאינם מדביקים. חברת החשמל מגלה אחריות ציבורית ממדרגה ראשונה בכך שהיא בודקת בצורה שיטתית את עובדיה, מצמצמת את הסיכון להדבקה ומבטיחה רציפות של אספקת החשמל”.

אלטר הוסיף כי LAB2DOOR” מנהלת בימים אלה משא ומתן עם חברות גלובליות הפועלות בישראל ועם חברות וארגונים מקומיים מכל גודל וסוג המעוניינים להבטיח רציפות עסקית באמצעות בדיקות קורונה לסוגיהן ובאמצעות צמצום הסיכון הפוטנציאלי להידבקות. הקורונה רחוקה מרחק רב מסיום על אף ההיקף הרחב של החיסונים, ובדיקות הקורונה הן מרכיב חשוב בדרך להבטחת הרציפות העסקית והחזרה לשגרה”.


תמונת כותרת: אריה אלטר קבוצת פנג’יה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות