חדשות היום

חברת Powell Electronics מציעה מחברי ניקל אבץ שחור עגולים מתוך מלאי Conesys באירופה

חלופה של מחברי קדמיום לפי D38999 תואמי RoHS זמינים באופן מיידי

חברת Powell Electronics, ספקית של מחברים ורכיבים נוספים עבור שוק היישומים הפועלים באמינות גבוהה, לרבות צבא, חלל אוויר והשוק התעשייתי, מציעה מעתה מחברים עגולים מצופי ניקל ואבץ שחור לפי תקן MIL–DTL–38999 מהמלאי של Consys באירופה, מהמשרדים הראשיים שלה ומהמחסנים בדבלין, אירלנד. טווח מוצרי Aero Electric מאושר לפי Class Z ולעיתים הוא מועדף באירופה על פני מוצרי ניקל קדמיום, אשר גם אותם אפשר לקבל דרך Powell מחברת Consys ומספקים אחרים. ציפוי זה, שהוא תואם RoHS, זמין גם לשימוש מסחרי בכל המשפחות של מחברים עגולים ומחברים תעשייתיים לפי תקן צבאי המוצעים על ידי Consys.

ההוראות (דירקטיבה) של האיחוד האירופי אוכפות דרישות בנושא איכות הסביבה על יצרנים של ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות ההוראה בתחום של RoHS (הגבלות לגבי השימוש בחומרים מסוכנים מסוימים), שהיא חלק מההוראה WEEE (פסולת של פריטי ציוד חשמלי ואלקטרוני). השימוש בניקל אבץ שחור מקובל כיום באופן נרחב ביישומים צבאיים, חלל אוויר, חלל ויישומים תעשייתיים שפועלים באמינות גבוהה, כתחליף מתאים לציפויים מבוססי קדמיום, והוא מציע רמות דומות של ביצועים ואמינות.

גארי אוונס [Gary Evans], מנכ”ל אזור אירופה בחברת Powell Electronics ציין: “מעתה, כשיש לנו מתקן באירלנד, Powell יכולה להחזיק במלאי של מוצרים, המתאימים ביותר עבור הלקוחות באירופה. חלקי ניקל אבץ שחור של Conesys הם דוגמה טובה, ואנו נחזיק במלאי שווה ערך לכמה מיליוני דולרים כדי לעמוד בדרישות. לחברות Powel ו- Conesys יש קשר סינרגי: שתי החברות גמישות, מוכוונות שירות ובבעלות פרטית”.

לפרטים נוספים:

Gary Evans – CEO, Powell Electronics Europe

0204 553 1 353+

israel@powell.com

www.powell.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות