גילת קבלה הזמנות בהיקף של מעל ל-20 מיליון דולר לתמיכה בקבוצת לוויינים במסלול לווייני נמוך (LEO)

פתח תקווה, ישראל,  19 באפריל 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי קיבלה הזמנות בהיקף של מעל ל-20 מיליון דולר לתמיכה ב-gateways של קבוצת לוויינים במסלול לווייני נמוך ((LEO.

חברת הבת של גילת, Wavestream, נבחרה לספק מערכות מגברי מצב מוצק  (SSPAs)עבור מפעילת לוויין מובילה לתמיכה ב-gateways של קבוצת לוויינים במסלול לווייני נמוך ((LEO. ההזמנות התקבלו כחלק מחוזה עליו דיווחה החברה בעבר.

מגברי המצב המוצק של Wavestream מדגםPowerStream 160Ka  אשר פועלים ברמת ה-gateway ותוכננו במיוחד עבור רשתות המשתמשות בהעלאה ברוחב פס רחב ותוכניות אפנון מורכבות, נבחרו לאור הביצועים הטכניים הטובים ביותר מסוגם ונוכח אמינות חסרת תחרות בתנאים מאתגרים, המאפשרים מתן מענה מיטבי לדרישות המחמירות של קבוצות לוויינים במסלול לווייני שאינו גיאוסטציונרי (NGSO).

“אנו מחויבים באופן מלא לספק את ה-SSPAs, אשר הינם חיוניים עבור ה- gateways של קבוצת לוויינים במסלול LEO,” אמר בוב הופמן, מנכ”ל Wavestream. “היתרון הטכנולוגי המוכח של Wavestream, כמו גם יכולת הייצור שלנו שאין דומה לה, הופכים אותנו לספק מושלם עבור כמות גדולה של SSPAs אשר פועלים ברמת ה-gateway ובתדרי  Kaהנדרשים לקבוצת לוויינים זו.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות