חברת ורטיקל פילד תגייס 20 מיליון דולר בבורסה הקנדית

הגיוס לפי שווי של 100 מיליון דולר לפני הכסף והוא ישמש לצורך צמיחה וחדירה לשווקים חדשים

חברת האגריטק הישראלית ורטיקל פילד הודיעה כי תגייס 20 מיליון דולר בבורסה הקנדית. החברה פיתחה טכנולוגיה יחודית לגידולים חקלאיים בתוך מכולות המוצבות בסמוך לנקודות המכירה עצמן, ברשתות קמעונאיות ומסעדות בכדי לספק תוצרת חקלאית באיכות וטריות מירביים. לחברה הסכמים ארוכי-טווח עם רשתות כגון רמי לוי בישראל ורשתות קמעונאיות מובילות במדינות שונות בעולם.

החברה מדווחת היום כי חתמה על מכתב כוונות עם חברת  A-LABS CAPITAL IV CORP הקנדית, שמניותיה רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך של טורונטו, TSX Venture,  לרכישת כל ניירות הערך המונפקים והנפרעים של Vertical Field בעסקת מיזוג הופכי. על פי הדיווח, עם השלמת העסקה המוצעת, החברה הממוזגת תמשיך את עסקיה של Vertical Field ותחת אותו המותג.

Vertical Field מובלת ע”י המנכ”ל גיא אליצור ונמצאת בבעלותם של איש העסקים דר’ מיכאל מירלשווילי וגיא ברנס. דר’ מירלשווילי מחזיק ב Vertical Field באמצעות BI ENERGY חברת החזקות, אשר משקיעה בטכנולוגיות משנות חיים בתחומי מים, אנרגיה, מזון ומדעי החיים, בין היתר, חברת ווטרג’ן אשר פיתחה טכנולוגיה מהפכנית לייצור מי שתיה מהאוויר. במסגרת המיזוג יקבלו בעלי המניות של Vertical Field, מניות בחברת חברת A-LABS CAPITAL IV CORP הקנדית לפי שווי לפני הכסף של 100 מיליון דולר, כאשר Vertical Field מעוניינת לגייס סכום של 20 מיליון דולר בגיוס זה

את המיזוג והגיוס מובילה חברת הייעוץ ובנקאות ההשקעות A-LABS Advisory & Finance Ltd. שבבעלות דורון כהן אשר הובילה בעבר גיוסים של חברות ישראליות כגון חברת המד-טק ננוקס אימג׳ינג (NASDAQ:NNOX), חברת מזון התינוקות אלס נוטרישן (TSXV:BABY.V), חברת הקריפטו בנקסה (TSXV:BNXA.V), המיזוג של ALD  ו-HUB בבורסה בתל אביב  (TASE:ALD.TA) ועוד.

חברת ורטיקל פילד הישראלית(www.verticalfield.com) , מפתחת חוות חקלאיות ורטיקליות, המאפשרות גידול ירקות במרחב האורבני. הטכנולוגיה של ורטיקל פילד מאפשרת גידול על בסיס אדמה במכולות ממוחזרות. בחוות אלו ניתן לגדל מגוון רחב של ירקות טריים עבור מרכולים, מסעדות, שווקים עירוניים ומרכזי הפצה. ורטיקל פילד פיתחה טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת גידול ללא חומרי הדברה. טכנולוגיה זו יעילה יותר משיטות אחרות, ומאפשרת פחות בזבוז מזון מחקלאות קונבנציונלית, תוך שימוש במים בכמות הפחותה ב-90%, גידול כמויות מדויקות בסביבה מבוקרת ובמחזורי גידול קצרים יותר. החברה מאפשרת למעשה לגדל ירקות 365 ימים בשנה כשהם תמיד ״בעונה״, ללא תלות בגאוגרפיה, מיקום פיזי, מזג אוויר ותנאי אקלים, לצד איכות מוצר גבוהה באופן קבוע. החוות מודולריות, ניתנות להרחבה וניידות, ומאפשרות ניהול גידולים אוטומטי לחלוטין וסביבה סטרילית הממזערת את המגע האנושי באופן משמעותי. הגידולים המוצעים כיום כוללים: חסות למניהן, בזיליקום, פטרוזיליה, קייל, נענע ועוד, הנמכרים במחירים תחרותיים ביותר.

גיא אליצור מנכ”ל ורטיקל פילד מוסר: ” החלטנו על גיוס דרך הבורסה בקנדה על מנת לגייס את המשאבים הדרושים לנו שיאפשרו לנו להכנס לשוק בצפון אמריקה, שהוא אחד הגדולים בתחום הקמעונאות והחקלאות הורטיקלית. אסטרטגיה זו מתחברת לעובדה כי בבורסה בקנדה ישנה מגמה של השקעות בתחום של חקלאות ופודטק ולכן זהו המקום המתאים ביותר בשלב זה.”


תמונת כותרת: גיא אליצור מנכל ורטיקל פילד

קרדיט:יחס”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות