חדשות היום

יוניקורן הפינטק Tipalti רוכש את הסטארטאפ הישראלי Approve.com

יוניקורן הפינטק Tipalti, המאפשר לחברות לבצע העברות תשלומים גלובליים ומקומיים באופן אוטומטי, הודיעה על רכישת הסטארטאפ הישראלי Approve.com, המספק פתרונות רכש דרך פלטפורמת ענן המקצרים את הזמן שארגונים משקיעים בתהליך.

שילוב הפעילויות הופך את טיפלתי לחברה היחידה המוקדשת לעסקים בינוניים שתומכת בכל מחזור החשבונות והתשלומים, מהרכש ועד לתשלום. בעזרת פתרונות חלקים, מודרניים ומתקדמים לייעול תהליכים ידניים.

הסטארטאפ Approve הודיעה לפני כחצי שנה על גיוס סיד בסך 5 מיליון דולר, בהובלת קרן Aleph  בשילוב מספר אנג׳לים, ביניהם מייסדים מחברות טכנולוגיה מובילות כמו IronSource, Sisense, Fundbox, Alooma ו-Cloudendure. הסטארטאפ הוקם ב-2019 על ידי בר וינקלר, שלומי אמסלם ועמית מיטלמן. כל 19 עובדי החברה יצטרפו לטיפלתי ובשלב הראשון יישארו מועסקים במשרדים בתל אביב, למרות שמרכז הפיתוח של טיפלתי ממוקם בקיבוץ גליל ים הסמוך להרצליה. העובדים החדשים יצטרפו ל- 480 העובדים הקיימים של טיפלתי, מתוכם 160 מועסקים במודל היברידי בישראל.

חברת הפינטק Tipalti הוקמה ב-2010 בידי חן עמית המשמש כמנכ”ל ואורן זאב. החברה גייסה כ-280 מיליון דולר מאז הקמתה ובמסגרת סבב הגיוס האחרון הגיעה להערכת שווי של יותר מ -2 מיליארד דולר. הטכנולוגיה של טיפלתי מקטינה ב- 80% בממוצע את עומס העבודה על מחלקות תשלומים בארגונים ומחליפה תהליכים ידניים שלא רק מבזבזים זמן לארגון, אלא גם מאטים את הדיווח הכספי. בנוסף המערכת משפרת את בקרות ההונאה ורגולציה על תהליכים אלו. בין לקוחות החברה: Amazon Twitch, Twitter, Business Insider, GoDaddy, Fiverr, Vimeo ועוד.

“על ידי רכישת Approve.com אנו נעזור לחברות בינוניות וצומחות להתייעל ולמקד יותר מהמשאבים שלהם בהנעת אסטרטגיית החברה, לשפר את נראות ההוצאות ברחבי החברה ולחזק מאוד את ההוצאות והשליטה הפיננסית שלהם”, אמר חן עמית, מנכ”ל ומייסד שותף של טיפלטי. “שיפור תהליכי הרכש הוא חלק חשוב מחזון המוצר שלנו לטווח הארוך.”

“אנו שמחים להצטרף היום למשפחת טיפלתי. שתי החברות שלנו חולקות חזון לפשט את הפעילות הפיננסית וייעול הבקרה ללקוחותינו”, אמר מנכ”ל Approve.com ומייסד משותף בר וינקלר. “הפתרונות שלנו משלימים, שניהם תוכננו עם אותם ערכים מאוזנים של פשטות, חווית משתמש נהדרת ויכולות חכמות בראש. יחד נעזור לחברות הביניים בשוק לבצע אופטימיזציה וקנה מידה גדול של תהליכים תפעוליים פיננסיים מקצה לקצה.”


תמונת כותרת: חן עמית, מנכ”ל Approve.com

קרדיט צילום Tipalti

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות